Глава 15

980 31 14
                                    

-Това беше най добрия секс в живота ми,искам да ти кажа също,че....

-Млъкни и ме пусни,не искам да те слушам,пусни ме Зак,пусни ме!

-Не,няма да те пусна,и знаеш ли много се радвам,че сега сме сами и ще мога да те разпитвам без да можеш да ми бягаш.

-Аз никога не бягам.


-Така ли?Сигурна ли си?


- Напълно,на сто процента.


- Колкото и силно да го кажеш няма да ме убедиш, нито себе си. Защо не си признаеш, че ме харесваш, докосванията ми те карат да се разтапяш в ръцете ми?

-Не,всичко това е само в  твоята глава проумей го най после.


- Всичко  е реалност мила моя,но едно не мога да разбера. Защо го правиш,защо е тази броня?


-Не ми говори така,с този мек като кадифе глас и със заучени фрази. Колкото и да се опитваш да ме измамиш знам, че всички мъже са животни. Ти също не си изключение.

Кого се опитвах да заблудя,знам,че не е като другите той е още по-лош. Излизаше с  дъщеря ми,за да се добере до мен, намеците му винаги бяха неприлични и Бог знае,че този неочакван престой на острова може да не е по-негова вина,но му идва перфектно. Дори се обзалагам,че се радва на това положение.

- Джулия, Джулия моя малка Джулия....обичам те не се шегувам,обичам те!


- Не,не,по дяволите!Това ми идва в повече,не може да ме обичаш,не може.Зак пусни ме,моля те, глупости не те моля, заповядвам ти да ме пуснеш!


-Не съм човек който е свикнал да бъде командван,затова не очаквай да изпълнявам заповедите ти.


Затегнах хватката си около нея и легнах върху тялото ѝ без да я смажа с тежестта си.Исках да я подчиня на волята си,не разбирах защо толкова крехка жена като нея се е бронирала от всичко и всеки искащ да я обича.Не виждах друга алтернатива пред себе си освен да я любя до пълно изтощение, затова впих устните си въпреки отчаяните ѝ опити да ми се съпротивлява.

I HATE YOUOù les histoires vivent. Découvrez maintenant