Глава 26

287 8 1
                                    

-Зак не е честно,не може да ме измъчваш така! - Вдигна дивия си поглед от гърдите ми и моментално ме побиха тръпки.

-Искаш ли да ти кажа кое не беше честно, сладка моя? Не беше честно да ме избягваш цяла седмица,не беше честно да ме отблъскваш,сега също не си честна с мен.

-Моля? Какво искаш да кажеш с това?

-Джули искам да ми се отдадеш напълно,не искам между нас да има прегради.

-Но аз ти се отдавам Зак, какво повече мога да ти дам?

- Дай ми душата си, тялото ти не ми е достатъчно,кажи ми,че ме обичаш, кажи го,сладка моя магьоснице.

- Не мога....

-Защо, защо дяволите да те вземат?

Опря чело до моето и дъхът му пареше лицето ми,очите му ме изпепеляваха,не издържах на погледа му. Не мога да го направя,не мога да му призная,че го обичам,ако го направя това значи да си подпиша смъртната присъда. Последната ми връзка приключи фатално за мен,а още една загуба би ме довършила,няма да преживея и Зак.

- Знам, че ме обичаш,усещам го,не мога да разбера защо не искаш да го признаеш,защо Джули?

- Не мога да ти дам любовта си, защото тя не съществува. Аз не те обичам Зак.

- Лъжеш! Лъжеш,малка мръснице, умираш за мен.

- Всеки път умирам щом си до мен.

- Проклетница, как посмя да кажеш това,ще си платиш за всичко Джулия,ще те накарам да съжаляваш.

-О,така ли и как по точно?

- Много скоро ще разбереш.

Притисна ме плътно към себе си и впи устните си в моите,целувката му ясно ми казваше,че е бесен от думите ми. Знаех,че ще се ядоса,но нямах друг избор,как бих го отблъснала,ако още веднъж ме погледне с красивите си морски очи и ми каже,че ме обича? Нямаше да устоя и щях да падна в обятията му,като хлапачка влюбила се безнадеждно в първия мъж,обръщащ ѝ внимание.

- Довиждане,мила.

- Не съм ти "мила".

- Щом аз казвам,значи си.

I HATE YOUDonde viven las historias. Descúbrelo ahora