-Джулия,ще се омъжиш ли за мен?
-Моля?! Не!
-Какво,ти ми отказваш,но защо за бога?
-Аз не те обичам,мисля,че това е достатъчно,не мислиш ли?
-И двамата знаем,че ме обичаш.
-Това не го знаем,ти се заблуждаваш.
- Напротив мила моя,луда си по мен,но глупавата ти гордост ти пречи да ми го признаеш.
-Зак мисля,че за днес бяхме много откровени.Какво ще кажеш да спрем до тук? Искам да ме оставиш сама.
-И сама не си вярваш,нали?
- Престани ,не мога да те издържам повече.
- Е боя се,че ще те разочаровам.Все пак сме на самотен остров и единствените хора сме ние двамата,а така като гледам едва ли някой ще ни открие скоро?!
-Проклинам всяка секунда, която прекарвам в присъствието ти.
- Обожавам те, когато ми крещиш и се преструваш.
-Ама,ти нищо ли не чу?
-Да,но разбрах смисъла скрит в казаното.
-Няма нищо за разбиране, Зак,мразя те, мразя те....
И в този миг усетих устните му върху своите,опитвах да се съпротивлявам и да го отблъсна от себе си,но това си беше чиста загуба на време, и енергия.
Минаха пет дни откакто самолета се разби в този пуст остров.Ако всичко беше станало както трябва,щяхме да отлетим безпрепятственото до Англия и да сме се върнали у дома вече,но сме заклещени на този остров. А съм наказана с намеците и неизчерпаемата енергия, и желание на Зак да ме люби. Не проумявах откъде намираше толкова много сили за това?Правехме го всеки ден по няколко пъти,след това се хранехме с плодовете които намирахме на острова, къпехме се в морето и също го правехме под водата,никога не пропускаше възможност да ме докосне или целуне.
-Джулия какъв е отговора ти?
-За какво?
- Ще станеш ли моя жена, законна, защото ти вече си моя?
-Не и не съм твоя жена,аз не принадлежа на никого освен на себе си.
-Джулия харесвам независимостта ти,но ще трябва да те превъзпитам малко след като се преместиш да живееш при мен.
-Зак,ти май наистина не си в ред? Откъде накъде ще живея при теб,след като се измъкнем от този остров не искам да имаме нищо общо. Отношенията ни ще бъдат чисто професионални,разбра ли ме?
-Не и няма да се откажа,ти си моя Джулия. Нека сега да поспим малко, утре е нов ден и може да си по благосклонна.
ESTÁS LEYENDO
I HATE YOU
RomanceВ коя е влюбен Зак?Коя всъщност желае и иска да подчини напълно?Обича ли Ева или тя е средство,за да се добере до....?