-Сега съм спокойна,знам,че раната ти е почистена и няма да се инфектиране.
-Това не ме интересува колкото твоето обещание.
-Зак...?
-Джулия,ти ми обеща и сега ще ми разкажеш за живота си, и защо си се затворила за мъжете?
- Това е много неприятна тема, Зак нека го обсъдим утре?
-Не, Джулия трябва да ми разкажеш сега, веднага!
Тонът му ясно ми подсказваше,че не търпи отлагане и е категоричен,но как да му разкажа,след като е толкова болезнено за мен? Знаех,че ще съжалявам, когато се съгласих,но не исках раната му да се влоши заради мен,нямаше да си го простя,ако му се случеше нещо.Това е,няма мърдане,ще трябва да се изправя срещу миналото и веднъж завинаги да го затворя.
-Добре ще ти разкажа.
- Много добра идея мила моя!Ела тук до мен,искам да те прегръщам.
-Не, Зак,не искам да ме докосваш..!
-Джулия ела,само ще те прегръщам докато ми разказваш.
-Не!
Пресегнах се към нея и я сграбчих в прегръдката си,толкова е малка и крехка,че се губеше в моята гръд. Обичам когато е в обятията ми, обичам да я притискам до тялото си,обичам самата нея.
-Сега може да започнеш да ми разказваш.
- По дяволите,толкова си властен!
-Знам,сега започвай.
-Аз,аз не знам откъде да започна, просто това е една гнусна част от живота ми,която искам да премахна.
- Няма как да я затвориш,като я подтискаш в себе си. Моля те отпусни се,аз съм до теб.
Сякаш,за да подчертае думите си,че е до нея затегна хватката си около тънкия ѝ кръст.Макар и да се опитваше да го отрече, близостта му ѝ създаваше усещането за сигурност и защита.Когато се намираше в прегръдките му не се страхуваше от нищо,и не мислеше за нищо,само за него.
---------------------------
Така знам,че сега ме мразите,но ще кача още една глава днес вечерта по някое време.Няма да познаете какво ѝ се е случило?!А сега ще ви съобщя за интервюто,което ми взе Ana_mariq
в своя проект,и при интерес може да го погледнете.Мисля,че повечето от тук не ме познават като личност,там може и да разберете някои неща за мен и за книгите ми,имам и друга ИЗНЕНАДА,но ще трябва сами да си я търсите в интервюто.😝Книгата:
The opinion of a one writer.
BINABASA MO ANG
I HATE YOU
RomanceВ коя е влюбен Зак?Коя всъщност желае и иска да подчини напълно?Обича ли Ева или тя е средство,за да се добере до....?