Taken

86 5 1
                                    

Darcy i Alice - dwie 17-nasto latki z Polski, mające wielkie marzenia i plany na swoją przyszłość, dzięki ich zawziętości i wytrwałości udaje im się, w wieku 15 lat wyjeżdżają w trasę koncertową. Poznają mnóstwo nowych ludzi zdobywają wiele nowych doświadczeń. Pewnego dnia Darcy wracając do domu zobaczyła coś czego nie powinna nigdy widzieć, postanowiła zachować to w tajemnicy nie mówiąc nic nikomu. Zbieg okoliczności sprawił przez przypadek dziewczyny trafiają na jeden z wyścigów ulicznych na przedmieściach Los Angeles, zostają postawione przed faktem dokonanym nie mogą odmówić muszą w nim wystartować, udaje im się wygrać, przez co dostają auta wszystkich przegranych, w tamtym momencie nie mają pojęcie co tak właściwie zrobiły, nie zdają sobie sprawy z tego że ich życie już nigdy nie będzie takie same, że nie będzie to tylko jedno razowy wybryk, a przede wszystkim nie wiedzą dlaczego się tam znalazły, nie przypuszczają nawet że to nie był tylko czysty przypadek, że przeszłości osób dla nich bliskich i jeden nie odpowiedni moment miał znaczenie, że ten wyścig nie miał się t ak zakończyć. Z wyścigami jest tak jak z hazardem bardzo łatwo się od niego uzależnić w zasadzie raz się popróbuje potem nie da się tego tak łatwo zakończyć, bo przecież „Gra toczy się dalej" a w szczególności jeśli tkwi się w niewiedzy i nie ma się możliwości w porę zareagować. Dziewczyny w późniejszym czasie jeszcze kilka może kilka naście razy wystartowały w wyścigach tych nielegalnych ale także tych legalnych fascynacja i chęć niezapomnianych wrażeń zagórowała,stały się najlepsze i nie wiedziały że tym spowodowały niezwykłą chęć zemsty za coś o czym nie miały bladego pojęcia, za coś w czym nawet nie uczestniczyły.

Po powrocie z trasy do domu stwierdziły wspólnie że zakończą to wszystko nie będę już startowały w wyścigach, chciały wrócić do normalnego życia, lecz nie okazało się to takie proste jak się im wydawało.

__________________________
Mam nadzieję że komuś spodoba się to "opowiadanie" jeśli ktoś tu wszedł niech zostawi komentarz czy gwiazdkę to bardzo motywuję... To do zobaczenia zaniedługo powinien pojawić się pierwszy rozdział :)

TakenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz