اختطاف مؤقت

2.6K 98 14
                                    

مازلت اكتب و أنشر لأني وجدت عقول راقيه تتابعني😉❤️❤️، وهناك من يتابعون روايتي في صمت😔، ولكن شكراً لكم ومرحباً بالمتابعين الجدد🤩🤩، كما أن تعليقاتكم تزيدنا عطاءً فلا تبخلوا علينا ب ڤوت و كومنت😃😃.

ايه رأيكم في الدخله دي😍😂😂.
احم احم يلا خلينا نبدا بسم الله 🥰

البارت اللي فات وقفنا لما ندي اتفجأت بظهور حمزه وكان فعلاً لقاء مفاجأ على الرغم انها بعدت إلا أنه عرف يوصلها، ف من الصدمه دخلت الاوضه وقفلت على نفسها ف يا تري هتعمل ايه علشان تخرج من الورطه دي......؟!!!يلا بينا
اكشن( معلش انسجمت شويه😂😂).
******************
كريم بتفاجئ: غريبه مفيش حد!!! لكن أنا سمعت جرس الباب بيرن ولا ايه يا روان...؟!
روان بتفاجئ اكبر: اه فعلاً، بس ازاي مفيش حد، لأ والغربيه أن ندي كانت مصدومه من الشخص اللي شافته.
ليلي بخوف: طب ادخلي يا روان اطمني عليها وشوفي مالها يا بنتي دي امانه وغاليه عليا جدا.
روان: يا سلطنتنا متخفيش دي برعي بتاعنا ولا ايه....؟! وبعدين هي بالكتير نصايه وهتلاقيها بتتنطط زي القرد، ما انتي عارفاها ولا ايه يا وله يا كيمو.
كريم: انتي هتقوليلي دا برعي قصدي ندي ياما علم علمت عليا متقلقيش ياماما سبيها لوحدها شويه وهتروق وتعرفنا اللي حصل.

عند ندي...........
كانت تجلس منكمشه على نفسها في إحدي زوايا الغرفه تبكي على حظها ف بالرغم من كونها بعيده عنه إلا أنه استطاع الوصول إليها ولم يستغرق ذلك منه سوي أسبوع، وهذا يؤكد لها أن بإستطاعته فعل ما يريد دون أن يرف له جفن لذلك زاد قلقها وخوفها ليس على نفسها وانما على عائلتها، لأنه قد هددها بهم من قبل، لذلك شدت من همتها وذهبت الي الحمام الملحق بالغرفة وتوضأت وذهبت لتكون بين يدي الحنان المنان تبث له شكواها وترمي حمولها علي مالك الملك الذي بيده ملكوت كل شيء.
ندي بصوت مبحوح إثر البكاء: ياااااارب أنا مليش غيرك، أنا مبلقيش نفسي غير وانا ساجده وبحكيلك همي وحزني لأن انت احن من الكل، اقل حاجه هتحصل لو اشتكيت لحد هيقولي: معلش وبعديها ينظرلي بشفقه، وانا افضل إني اموت ولا أن حد يشفق عليا.
علشان كدا يا ربي أنا مستنيه فرجك، واللي بيحصل دا بلاء بالنسبالي وانا صابره على البلاء لأن آخرة الصبر فرج وانا منتظراها ولو بعد حين.
انتهت ندي من بث شكواها الي الله بعد أن صلت رقعتين لله واتجهت الي مكانها المفضل.👇👇👇👇👇

👇👇👇👇👇

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
احببتك يا سبب معاناتي *بقلم/مها أحمد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن