💖4💘

6 2 0
                                    

ကိုယ်ပူနည်းနည်းပဲရှိတာပါ အစ်ကို​ပေးတဲ့​ဆေးကိုသာပုံမှန်​သောက်​ပေးရင်ညီအလုပ်​တွေလုပ်လို့ရပါပြီ ညကျရင်​တောင်ကိုယ်ပူကျလိမ့်မယ် "

"ဟုတ်ကဲ့အစ်ကိုမုရိ "

"Xingနဲ့တဲွတာကြာပြီလား ဒီလို​တွေဖြစ်ပြီဆို​တော့မင်းတို့​ရှေ့ဆက်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ"

"ကျွန်​တော်မသိဘူး ကျွန်​တော်နဲ့Xing geကချစ်သူ​တွေမဟုတ်ပါဘူး ကျွန်​တော်တို့ဒီမှာတင်တစ်ခန်းရပ်မှာပါ ​ယောကျ်ား​လေးပဲကိစ္စမရှိပါဘူး"

"မင်းသိလား ​ယောကျာ်း​လေးလည်းကိုယ်ရဲ့ပထမဆုံးကိုတန်ဖိုးထားရတာပဲ မိန်းက​လေးနဲ့ဖြစ်ဖြစ်​ယောကျာ်း​လေးနဲ့ဖြစ်ဖြစ် မင်းရဲ့လူပျိုဘဝကပြန်မရ​တော့ဘူး မင်းလက်ခံသည်ဖြစ်​စေလက်မခံသည်ဖြစ်​စေ မင်းဟာ Xingနဲ့ပတ်သတ်ပြီးသွားပြီ တန်ဖိုးထားကြစမ်းပါ ​လှေကားထစ်သုံးထစ်ဆင်းရုံနဲ့လူပျိုပြန်ဖြစ်တယ်တို့ဆိုတာ​ယောကျာ်း​ကောင်း​တွေကဘယ်​တော့မှမသုံးဘူး ge​ပြောတာနားလည်လား"

"ဒါ​ပေမဲ့ကျွန်​တော်နဲ့Xing geကညီအစ်ကိုလိုပဲသူငယ်ချင်းလိုပဲဒီထက်ပိုစရာမရှိပါဘူးgeမှာလဲချစ်သူရှိမှာပါ"

"Xing မှာကချစ်သူမရှိဘူးကွ ငါအထင်​တော့Xingကတာဝန်ယူတတ်တဲ့သူ သူမင်းကိုအလွယ်တကူလက်လွှတ်​ပေးမှာမဟုတ်ဘူး ပြီး​တော့တစ်ခုသတိ​ပေးပါရ​စေ ​တောင်းဆိုတာလို့လည်း​ပြောလို့ရတယ် Xingကိုဂရုစိုက်​ပေးပါ သူကမိဘနဲ့​ဝေး ညီအစ်ကိုအဖဲွ့ဝင်​တွေနဲ့လည်း​ဝေး သူခမျှအထီးကျန်​နေရှာတာ"

"ကျွန်​တော်တို့၂​ယောက်ကမဖြစ်နိုင်ပါဘူးတူည​ီမှု​တွေလည်းမရှိသလိုအကြိုက်လည်းမတူကြဘူး ​ရှေ့ဆက်ဖို့ကသူငယ်ချင်းအ​နေနဲ့ပဲသင့်​တော်ပါတယ်"

"ပြန်စဥ်းစားကြည့်ပါဦးညီ​လေးရယ် အစ်ကိုကိုဘယ်အချိန်ပဲဖြစ်ဖြစ်ဖုန်းဆက်လို့ရတယ် ကိုယ်ပူမ​ပျောက်ရင်ဖုန်းပြန်ဆက်​ပေးဒါကိုယ့်လိပ်စာကတ် Xingနဲ့စကားသွား​ပြောဦးမယ် "

"ဟုတ်ကဲ့အစ်ကို​ကျေးဇူးပါ"
အစ်ကိုမုရိအခန်းထဲကထွက်သွား​တော့မှချူရင်သက်ပြင်းချမိသည်။ကျွန်​တော်က​ရောတန်ဖိုးမထားခဲ့ဘဲ​နေမလား။

💙 I think I Love You💙Where stories live. Discover now