___________1D___________
-Megígérem-tettem szívemre a kezem
-Na de mostmár készülj-hagyott magamra. Azt hittem ellenezni fogja, hogy harcoljak Liliért tekintve hogy mennyiszer bántottam már lelkileg. De örülök neki, hogy nem így van sőtt segít, hogy vissza kaphassam.
•Interjún•
Ana: Sziasztok fiúk
Fiúk: Szia Ana
Ana: Na fiúk rengetek kérdésünk van felétek szóval nem is húzom tovább az időt. Vágjunk is bele. Van új dal készülőben?
Liam: Gondolkodunk rajta de egyelőre semmi sem biztos szóval erről nem is mondanánk többet.
Ana: Na és fellépést terveztek mostanság?
Liam: Az ezzel kapcsolatos dolgokat a menedzserünktől Paultól lehet kérdezni. Velünk még nem közölte ilyes fajta terveit.
Ana: Liam mit szólsz ahhoz, hogy a húgod a zenei világban helyezkedett el akárcsak te?
Liam: Attól függetlenül, hogy ő a húgom nem szólhatok bele abba amit csinálni szeretne. Ha ő ebben a szakmában érzi jól magát én, illetve mi támogatjuk. Ahogy ő is tette velem annak idején.
Ana: Akkor mostmár minden rendben köztetek?
Liam: Teljes mértékben.
Ana: Harry úgy tudjuk te egy párt alkottál Lilivel viszont kicsivel később kiszivárgott egy fotó amikor Selena Gomez-zel csókolózol. Elmondanád mi történt?
Harry: Ez egy elég magán jellegű kérdés de annyit mondhatok, hogy elbasztam és már bánom mint a kutya.
Ana: Értem. Bocsáss meg ha kellemetlen helyzetbe hoztalak. Niall te is együtt voltál Lilivel jól tudjuk?
Niall: Igen jól tudjátok. Akárcsak Harry én is elbasztam. De mára már csak testvérként tekintünk egymásra.
Ana: Louis mit szólsz ahhoz, hogy a húgod Fizzy, Ashton Irwinnel alkot egy párt?
Louis: Örülök neki. Ismerem Ashtont akárcsak a többi 5SOS fiút és teljes mértékben bízok bennük. Amíg a húgom boldog semmi ellenvetésem.
Ana: Értem. Sok boldogságot és hosszan tartó kapcsolatot kívánunk nekik. Na fiúk áruljátok el nekünk mit szerettek a legjobban a rajongóitokban. Mármint amit tesznek veletek szemben.
Niall: Mikor velünk együtt énekelnek. Ez valami nagyszerű érzés.
Liam: Együtt éreznek velünk.
Louis: Az a mosoly, az az öröm amit az arcukon látunk egy egy fellépésen.
Zayn: Képeket készítenek velünk, üzenetben megköszönik, hogy erőt adunk nekik a zenéinkkel.
Harry: Amikor vetköznek. *hangos nevetés*
Ana: Jól van fiúk, köszönjük hogy itt voltatok sziasztok.
Fiúk: Mi köszönjük, hogy itt lehettünk. Szia.•Interjú vége•
~Lili szemszöge~
Vége az interjúnak. Végig néztük Justinnal.
-Bánja amit tett-szólalt meg hirtelen
-Nem érdekel. Attól még fájt.-álltam fel
-Nem gondolod hogy meg kellene ezt beszélnetek?-kérdezte
-Nem nem gondolom és légy szíves hagyjuk ezt a témát. Elteszem magam holnapra. Jó éjt.-mentem be a szobába. Tényleg nagyon fáradt vagyok plusz semmi kedvem erről beszélgetni. Egyszerűen fájt amit tett és amiket mondott. Jól mondta. Elbaszta. De még mennyire.
Elvégeztem az esti rutinom aztán lefeküdtem és el is nyomott az álom.Másnap reggel
Ma is próba. Ez volt az első gondolatom amikor felkeltem. Felöltöztem.
YOU ARE READING
My Life /H.S./ BEFEJEZETT!
FanfictionBEFEJEZETT!! _______________________________ Egy lány, akiről a bátyja tudomást sem vesz, egészen addig a bizonyos napig! Egy lány, kinek az élete széthullni készül! Vajon elég erős lesz a fájdalmak legyőzéséhez? Nézz bele és megtudod!😉 A történet...