seven.

381 39 14
                                    

Harryho pohled:

Už tehdy na tom roztomilém modroočkovi něco bylo. Zaujal mě ihned co jsem ho spatřil ve dveřích, v můj první den, kterými mě mimochodem málem sejmul na zem, a od té doby jsem z něj nedokázal spustit zrak.
Musel jsem neustále vyhledávat jeho přítomnost, v čemž mi neskutečně pomohl jeho blonďatý kamarád, který mu denně zadělával na samé problémy.

Nedokázal jsem se od něj držet dál, nešlo to. Potřeboval jsem ho na blízku a to za každou cenu. Nedokázal jsem si představit den, kdy bych se nepodíval do jeho studánkových očí, neslyšel jeho hlas nebo neviděl jeho roztomilý úsměv.

Nikdy mě nikdo takhle neokouzlil a popravdě to nechápu. Je na něm prostě něco co mě nutí, si ho držet nablízku.

Když ke mně dnes přišel do kabinetu v tom triku s tučňákem, nemohl jsem si pomoct, byl tak moc roztomilý. A nejlepší na tom je, že si to ani neuvědomuje.

Jako jeho trest jsem vybral tu největší blbost, která mě napadla, hlavní bylo, aby mu trval co nejdéle a já ho mohl z povzdálí pozorovat. Je tak maličký, že na horní poličky v regálu nedosáhl a pěkně se u toho vztekal. V ten moment jsem se rozhodl, mu jít pomoct. Jeho tělo se díky mé blízkosti tak moc třáslo, a jeho růžové rtíky na tom nebyly jinak. Byl jsem jako v transu a jediné co jsem potřeboval byly jeho rty. Věděl jsem ale, že je ještě brzo.

Musel jsem se silně ovládat a poslat ho pryč. Nechci ho vyděsit, nechci o něj přijít.

Louiho pohled:

,,Tak jaký byl trest? Udržel sis svého kamaráda v kalhotách?" ušklíbne se Niall a já mu hned na to dám pěstí do ramene. Debil.

Ihned co jsem odešel z knihovny, tak jsem pospíchal k Niallovi domů. Potřeboval jsem se nějak odreagovat a videohry jsou na to nejlepší. Niall si ale hned od mého příchodu ze mně dělá srandu a o to víc se bojím mu říct, co se stalo. Je to sice můj nejlepší kamarád, zároveň ale i strašná drbna, která co ví, to řekne. Ale zase je pravda, že to platí jen u ostatních, mé tajemství zatím nikdy nevykecal.

,,Jdi do háje Horane" odbydu ho a z ruky mu vytrhnu misku s popcornem, načež po mně hodí vražedný pohled.

,,Hej! Ty hade!" vykřikne se smíchem a bez varování se na mě vrhne. Snaží se mi vytrhnout mísu z ruky a po několika nezdařených pokusech mě začne lechtat všude po těle. Moc dobře ví, jak moc jsem lechtivý, a tak to proti mě často využívá.

Několik minut se spolu pereme o popcorn, nakonec jsem to ale já, kdo to vzdá. Jeho nenažranost mu dodává neskutečnou sílu.

,,Teď vážně Lou, vše v pohodě?"

,,Víš... něco se stalo, ale zároveň taky nestalo" začnu, přemýšlejíc, jak mu to říct.

,,Jsem jedno ucho!" v očích mu přímo zajiskří, což mě donutí k úsměvu. Jak říkám, drbna.

,,Musel jsem uklízet knihy do regálu a víš jak moc knihovnu nesnáším, navíc jsem kvůli své výšce nedosáhl na horní police" protočím očima a ignoruju jeho smích. ,,Když jsem se marně jednu knihu snažil umístit na horní polici a nešlo mi to, tak se najednou objevil za mnou a knihu tam umístil sám. Byl mi tak zatraceně blízko a -ugh- bylo to sakra příjemné, co si budem. Začal se ke mně naklánět a na moment to vypadalo, že mě chce políbit, když v tom se prudce odtáhl a poslal mě domů" řeknu mu vše ve zkratce a v hlavě si vybavím celou tu situaci.

,,To je skvělé!" vykřikne objímajíc mě kolem ramen.

,,Není Nialle, však je to můj učitel! Sice zatraceně sexy učitel, ale to na tom nic nemění" pokroutím hlavou.

,,Naopak to mění hodně Tomlinsone" odporuje.
,,Však na tomhle vzniklo několik knih a příběhů! Učitel se zamiluje do žáka a naopak, mají spolu tajný vztah, který vyvrcholí po dokončení studia onoho studenta" dál odporuje svými argumenty.

,,Tohle je ale reálný život Ni, ne nějaká kniha či příběh" zasměju se.

,,To říkáš teď, už teď ale říkám, že na svatbě ti jdu za svědka!" pohrozí prstem a do pusy si dá hrst popcornu.

Ahh, ten kluk je vážně blázen.

.
.
.
hello!

nevím jak vám, ale postava Nialla se mi začíná čím dál víc zamlouvat. celkem mě ale děsí, jak moc mi je podobný heheh.

snad vám touhle fotkou alespoň trochu zpříjemním den v 'lockdownu'❤️

snad vám touhle fotkou alespoň trochu zpříjemním den v 'lockdownu'❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

~have a nice day

Veronica.

passion || •larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat