∆FOUR∆

4.5K 517 21
                                    

Unicode

12.10.2020

Min Yoongi... ချမ်းသာတဲ့ အသိုင်းဝိုင်းကမဟုတ်..... ကျောင်းတက်ထဲက. မိမိကျောင်းလခမိမိရှာပီး တက်ခဲ့ရသောသူ... အချိန်ပိုင်း... တောက်တိုမယ်ရ စတဲ့... အလုပ်တွေ လုပ်ခဲ့ဖူးသည်..

မလုပ်ဖူးတဲ့အလုပ်ဆိုတာ မရှိသလောက်ရှားသည်... သို့သော် တရားဥပဒေနဲ့ဆိုင်တဲ့ အလုပ်တွေတော့မလုပ်.... အနုပညာမေဂျာနဲ့ ကျောင်းပီးပီး ဘွဲ့ရထားပေမဲ့ မိမိဝါသနာဖြစ်တဲ့ producer. ဖြစ်ဖို့က.. ငွေလိုသည်.. နောက်ခံလိုသည်... အရည်အချင်းကတော့ မိမိကိုယ်ကို ယုံသည်...

ဒါကြောင့်လဲ clubမှာwaiterလုပ်ရင်း ငွေစုနေခြင်းပင်... လိုတဲ့ငွေပြည့်တာနဲ... ဒီအလုပ်ထပ်လုပ်စရာမလို.... ဆင်းရဲသူမို့.. ငယ်ထဲကအပေါင်းအသင်းသိပ်မရှိခဲ့... အမြဲပေါင်းနေတဲ့  Lee Jong Daeဆို‌ေသာ သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်သာရှိသည်..

သူကလဲ ကိုယ်နဲ့... အခြေနေတူသလိုရှိတာမို့.. ပေါင်းသင်းမိနေခြင်းပင်.. ယခုလဲ.. တိုက်ခန်းအား၂ယောက် စပ်ငှား၍အတူနေကြပေမဲ့.. လုပ်နေတဲ့အလုပ်တွေကတော့မတူ...

မိဘတွေမရှိတော့ဘူးလားလို့မေးရင်.. မရှိတော့ဘူးလို့ဘဲဖြေရမည်.. ၂ယောက်လုံး နောက်အိမ်ထောင်ကိုယ်စီပြုသွားကြလို့ပင်... 

Jong daeကစိတ်ရင်းကောင်းပေမဲ့... အတော်တော့ပွေရှုပ်သည်.... ရုပ်ရည်ကတော့.. အတော်အသင့်လောက်ပင်... Yoongiကမိမိ ရည်မှန်းချက်တွက် အလုပ်သာကြိုးစားလုပ်သည်... ကျန်တာတွေသူနားမလည်.. စိတ်မဝင်စားတာဆိုပိုမှန်မည်...

Social network လဲမသုံး.... သူနဲ့မတူစွာ.. jong daeကတော့အစုံသုံးသည်.. အီစီကလီလုပ်သည်.. တစ်ယောက်ပီးတစ်ယောက်တွဲသည်... တစ်ခါတရံ.. သူ့ပုံတွေကိုတောင်ယူပီး... သုံးလေ့ရှိသည်. Yoongiကလဲ ဘာမှမပြော... ခင်စရာဒီသူငယ်ချင်းတစ်ယောက်ဘဲရှိတာမဟုတ်လား...

(ဒါဆိုBaby Bearနဲ့gagaတို့ဇာတ်လမ်းကို ရိပ်မိလောက်ပြီထင်တယ်😋)

Juminပန်းချီသင်တန်းသာတက်နေပေမဲ့.. စိတ်မပါ. အတော်ပျင်းနေလေပြီ. Byung sooကိုအနိုင်လိုချင်လို့သာ.. လုပ်နေရသည်... Taehyungကိုသူနဲ့အတူ လာတက်ဖို့ စည်းရုံးပေမဲ့. အငြင်းခံလိုက်ရသည်.. ဝါသနာမပါဘူးတဲ့လေ...

"Lie" [Uni & Zaw]Where stories live. Discover now