Unicode
22.10.2020
Jungkook... သန့်စင်ခန်းကနေပြန်ထွက်လာတော့.. မြင်ရတဲ့မြင်ကွင်းကjiminနဲ့Na Young.... ကြည့်ရတာ စကားများနေတဲ့ပုံပင်... ဘာအကြောင်းလဲသေချာမသိတာနဲ့ဘဲ... မနီးမဝေးကနေလှမ်းအော်လိုက်သည်...
Jk:ဘာဖြစ်နေကြတာလဲ
Ny:jungkook.
Jk:jiminကကောဒီကိုဘယ်လိုလုပ်
Ny:သူငယ်ချင်း နဲ့အသားကင်လာစားကြတာတဲ့.. တွေ့လို့နှုတ်ဆက်နေကြတာ.
Jk:အော်.. ဒါဆိုလဲပြန်ကြရအောင်လေ. မိုးချုပ်နေပြီ...
Ny:အင်း ခွင့်ပြုပါဦးjimin..Jungkookအသံကြောင့် ရုတ်တရက် jiminလန့်သွားမိပေမဲ့.. အနားရောက်လာတော့.. သူ့ကို.. အရင်လို... မဟုတ်ဘဲအေးစက်စက်.. ကြည့်တဲ့jungkookရဲ့အကြည့်ကြောင့်. ရင်ထဲခံစားသွားရတာ တစ်မျိုးပင်....
ပြန်ဖို့တောင်နှုတ်မဆက်သွားရလောက်အောင်ထိ.... စိတ်ဆိုးသွားခဲ့တာလား..
Jiminနဲ့Taehyungတို့အိမ်ရောက်တော့... ကိုယ့်အိပ်ခန်းကို အသီးသီးဝင်သွားကြသည်.. သေချာတာကတော့ အတွေးတွေကလဲ တစ်ယောက်တစ်မျိုးဆီပေါ့...
Taehyungကတော့.. အနာဂတ်ထိရည်ရွယ်ထားတဲ့ ချစ်ရသူကြောင့်.. ရင်ခုန်မိသလိုကြည်လဲကြည်နူးမိသည်.... နောက်ပီး သူ့ဘက်ကလဲ အဖေတို့ရှေ့ လိမ္မာပြဖို့လိုတာကိုလဲ. သိသည်... ဒါကြောင့်.. ဓာတ်ပုံသင်တန်းတွေရှာပီး... ကြိုးစားသင်ယူဖို့ဆုံးဖြတ်ထားသည်....
အဖေသိရင်တော့... ဆူခံရမှာအသေချာပင်... ပိုတော်စေချင်လို့နိုင်ငံခြားမှာ...တက်ခိုင်းတာကို သားဖြစ်သူက..အချစ်တွက် ကိုးရီးယားထိ လာပီး. အချစ်တွက်နဲ့.. ကိုးရီးယားမှာဘဲ သင်တန်းတက်မည်တဲ့လား. ဘာဖြစ်ဖြစ်ပါ... ချစ်ရတဲ့သူအနားမှာရှိရင် ဘာမှမလိုတော့ဘူး. ...
တစ်ဖက်ခန်းက jiminမှာလဲ ဖုန်းထဲရောက်လာတဲ့messageကြောင့် စိတ်ရှုပ်မိသည်... ပို့တဲ့သူကတော့ တခြားသူမဟုတ် ၂ယောက်မရှိတဲ့ရန်သူတော် Byung Sooပင်..
Companyမှာ managerရာထူးတိုးသွားတာမို့ မနက်ဖြန်.. အိမ်မှာမိသားစုထမင်းဝိုင်းလုပ်ကြမယ်တဲ့..မလာလို့မရဘူး. အဖေ့အမိန့်တဲ့ hk.. byungsoo byungsoo.. မသိရင်ခက်မယ်. အရင်ထဲက မိသားစုထမင်းဝိုင်းမှာ မပါတဲ့သူ့ကို. အဖေ့အမိန့်ဆိုပီး ခေါ်ထဲက. သိနေပီးသား... သူရာထူးတိုးသွားတာကို အဖေ့ရှေ့.. ဂုဏ်ယူပြချင်နေတာ... ပြချင်တော့လဲ သွားကြည့်ပေးရတာပေါ့... hk..
YOU ARE READING
"Lie" [Uni & Zaw]
FanfictionJJK 💫 PJM 🌫️Own Creation🌫️ Start ★29.9.2020★ End ★7.12.2020★