Unicode
5.11.2020
Jungkook.. nayoungနဲ့ချိန်းထားတဲ့cafeသို့ ရောက်လာခဲ့သည်... ဝေ့ဝိုက်ကြည့်မိတော့ ထိုင်နေကြစားပွဲဝိုင်းမှာထိုင်နေတဲ့သူမ... သူလဲ သူမနားသွားလိုက်သည်...
Ny:ရောက်လာပြီလား
Jk:မြင်တဲ့အတိုင်းဘဲ
Ny:အရမ်းပြောင်းလဲသွားတယ် စကားပြောပုံကအစ
Jk:ပြောင်းလဲသင့်တယ်ထင်လို့လေ
Ny:ထားပါ စကားနိုင်လုဖို့ချိန်းတာမဟုတ်ဘူး... နင်ကြားပြီးလောက်ရောပေါ့. လက်ထပ်မဲ့ကိစ္စJk:hk. ဒါပေါ့..
Ny:ဘယ်လိုလုပ်ဖို့စိတ်ကူးထားလဲ
Jk:အပြစ်ရှိတဲ့သူက အပြစ်ကင်းသလိုလုပ်ပြီး သူများကိုအပြစ်ပုံချတာကို... သက်သေနဲ့ရှင်းပေးရမှာပေါ့
Ny:ဟား. သက်သေ?ဘာလဲjiminကိုသက်သေလုပ်ခိုင်းမလို့လား.... နင်လဲသိသားနဲ့.. ငါတို့ကငယ်သူငယ်ချင်း ပီးတော့ မိဘတွေချင်းလဲရင်းနှီးတော့...
Jk:လိုရင်းကိုဘဲပြောNy:အင်း.. ငါကတော့ငါ့ကိုယုံကြည်သွားအောင်လို့လုပ်နေမှာဘဲ.
Jk:ငါအရင်က နင့်ကိုထက်မြက်တဲ့မိန်းမတစ်ယောက်လို့ထင်ခဲ့မိတာ အရမ်းနောင်တရတယ်
Ny:နောင်တရနေလဲ ထူးမှာမဟုတ်ဘူးjungkook
Jk:ဒါဆို နင်ကြိုးစားနေတာတွေလဲ အရာမဝင်အောင်ငါလုပ်ပြမယ် နာယောင်းNy:ကောင်းပြီလေ. စောင့်ကြည့်ရတာပေါ့.. သိပ်တော့မကြာစေနဲ့နော် စိတ်မရှည်တတ်လို့..
Jk:တောက်...
အပြန်လမ်းမှာjungkookစဥ်းစားမိသည်.... အဲ့နေ့ကလပ်က.. သူတို့ကိုတွေ့တဲ့ခန်းမှာcctvရှိလားမရှိလား အရင်စစ်ဆေးရမည်... အချိန်ဆွဲနေရင် မကောင်းတာကြောင့် ချက်ချင်းထိုကလပ်သို့ သွားလိုက်သည်..ဟိုရောက်တော့... မန်နေဂျာအားမေးမြန်းလိုက်တော့ cctvရှိပေမဲ့ customerတွေရဲ့personal caseတွေမို့... ပြခွင့်မရှိဘူးတဲ့... ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ သူမသိတော့.. တခြားသက်သေသာ ရှာဖို့တွေးရင်း ပြန်လာလိုက်သည်...
အိမ်တန်းမပြန်ချင်သေးတာနဲ့ ပန်းခြံထဲဝင်လာလိုက်တော့ အမှတ်မထင်တွေ့ရတာက တနေကုန်သူလွမ်းနေရတဲ့ jimin...
သူကိုယ်တိုင်လဲစိတ်တွေရှုပ်နေပေမဲ့ တခါမှမမြင်ဖူးတဲ့ jiminရဲ့ဝမ်းနည်းနေတဲ့ပုံစံကြောင့် နှစ်သိမ့်ပေးနေမိသည်..
YOU ARE READING
"Lie" [Uni & Zaw]
FanfictionJJK 💫 PJM 🌫️Own Creation🌫️ Start ★29.9.2020★ End ★7.12.2020★