∆FIVE∆

4.4K 522 13
                                    

Unicode

Jm:ချစ်တယ်.
ပွမ်.. ပွမ်...
Jk:bor?
Jm:အာ.. သေချာပြန်ပါလို့ပြောတာပါ..
Jk:aww. Ok

ရုတ်တရက်.... ဖြတ်သွားတဲ့ ကားရဲ့ဟွန်းတီးသံကြောင့် သူဖွင့်ပြောခဲ့တဲ့ စကားလုံးက... ကြားစေချင်သူမကြားရဘဲ.. လေထဲမှာသာပျောက်ကွယ်သွားရတယ်...

အိမ်ပြန်ရောက်တော့ စားပွဲမှာမှောက်နေတဲ့ Taehyungကိုတွဲပြီး အခန်းထဲပို့လိုက်ရသည်... အိမ်အကူရှိတယ်ဆိုပေမဲ့ taehyungကနေရတာ ကျဥ်းကျပ်လို့ဆိုပြီး အိမ်အကူကိုမနက်မှလာချက်ပြုတ် ရှင်းလင်းခိုင်းပြီး ညနေစောင်းရင်ပြန်ခိုင်းသည်...

ထို့နောက် သူလဲ.. အခန်းထဲဝင်ပြီး.. အိပ်မပျော်တာနဲ့ စီးကရက်သောက်ရင်း အတွေးနယ်ချဲ့နေမိသည်.... ဒီနေ့ညလဲ အရင်ညတွေလို.. ဥာဥ့်နက်ဦးမယ်ထင်ပါတယ်....

မနက်မိုးသောက်တော့ ထုံးစံအတိုင်း... သင်တန်းကိုသွားရတာပေါ့... မနက်ထဲက.. ကံဆိုးတယ်လို့ဆိုရမလား.. သင်တန်းရှေ့၌. ပြုံးရယ်နေတဲ့ချစ်သူ၂ဦးကိုတွေ့ရသည်.. ထို့နောက် jungkookပါးအား လှမ်းနမ်းပြီး.. ထွက်သွားတဲ့သူမ...

မမြင်ချင်ယောင်ဆောင်ပြီး.. သင်တန်းထဲသာဝင်လာလိုက်သည်... byung sooကိုအနိုင်လိုချင်ရုံသက်သက်နဲ့. Jungkookကို ကပ်တယ်ဆိုပေမဲ့. မနက်ကမြင်ကွင်းက. မျက်လုံးထဲကန့်လန့်ဖြစ်စေသည်...

ပုံမှန်အတိုင်းဆို.. ဒါတွေကချစ်သူရည်းစားတွေမှာ ဖြစ်နေကြဆိုပေမဲ့...jiminအတွက်တော့ မနက်ကမြင်ခဲ့တဲ့မြင်ကွင်းကြောင့် ရင်ထဲဟာတာတာနဲ့ပင်.... ဟူး ဘယ်လိုဖြစ်နေတာလဲPark Jimin.... jungkookအပေါ်တကယ်ချစ်မိသွားလို့မဖြစ်ဘူး... byung sooရဲ့လှောင်ပြောင်မှုကိုခံရလိမ့်မယ်...

တစ်ဖက်က. အိမ်မှာရှိတဲ့Taehyungမှာလဲ ပြာယာတွေခတ်နေတော့သည်... အကြောင်းကတော့....
Taehyungတစ်ယောက် နောက်ကျိနေသောခေါင်းနဲ့အတူ... နိုးလာပြီး... အိမ်အကူအဒေါ်ကြီးအား အမူးပြေဟင်းချိုလုပ်ခိုင်းရသည်...

အမူးပြေဟင်းချိုသောက်ပြီး. ရေချိုးဖို့အခန်းထဲပြန်အဝင်.. ဖုန်းထဲရောက်နေတဲ့ messageကြောင့် မျက်လုံးအစုံပြူးသွားရသည်....
*Dateဖို့... clubရဲ့.. ၂လမ်းကျော်က SHADOW CAFEမှာစောင့်နေမယ်......
Min Yoongi... *တဲ့လေ..

"Lie" [Uni & Zaw]Where stories live. Discover now