Prvo poglavlje

1.6K 17 1
                                    

Poslednji put pogledam na prozor. Eno ga. Zatvarao je vrata dvorišta i ulazio u kuću. Njegovi koraci odzvanjali su hodnikom. U trenutku se pojavio na vratima kuhinje. Ušao je u trpezariju i spustio kaput na stolicu.

Ja:„Hej tata."
T:„Hej Viktorija." Osmehnuo se.

Kako ću ga pitati? Da li trebam da ga pitam? Naravno da trebam, nisam kao Viktor.

Ja:„Izvoli spremila sam ti kafu." Pružila sam mu šolju.
T:„Hvala ti. A gde je Viktor?"
Ja:„U sobi. Nego, želela sam da te pitam nešto."
T:„Pitaj slobodno."
Ja:„Da li bih mogla da izađem večeras? Sa dve drugarice?"
T:„Naravno da možeš, za takve stvari ne treba dozvola samo mi dođeš i kažeš da izlaziš. Nisi više mala. Mislim, videla si Viktora." Nasmešila sam se.
Ja:„Okej hvala ti."

Kroz dugačak hodnik krenula sam do svoje sobe. Iste sekunde sam ih pozvala i rekla da budu kod mene u 20h. Čuo se Viktor iz druge sobe kako viče i udara.
Iako je bolje kada to radi da bude sam, otišla sam do njegove sobe. Na vratima se zaustavila te ih otvorila.

Ja:„Viktore?"
V:„Hej seko. Šta je bilo?"

Preusmerio je pogled sa televizora na mene. Da li opet besni zbog glupih igrica?

Ja:„Čula sam buku, pa sam došla da vidim šta se dešava."
V:„O pa to. Ma ništa strašno, samo igrica."
Ja:„Okej."

Debil, svaki put me tako preplaši. Krenula sam ka izlazu iz sobe kada me je zaustavio njegov glas.

V:„Nego znaš da sam juče išao sa prijateljima?"
Ja:„Da."
V:„Pa video sam tebi mnogo poznatu osobu."
Ja:„Koga?"
V:„Popovića."

Zadrhtim svaki put kada čujem njegovo prezime...

Pišite mišljenja i ukoliko vam se svidelo vote-ujte poglavlje :)

„Poslednji put" - ZavršenaWhere stories live. Discover now