•R:„Hajde dođi ne inati se više."
Ja:„Neću da idem sa tobom. Razumeš? N-e!"Ubrzala sam korak ali i dalje je to glupa ideja. Vozio je motor i mogao da me prestigne.
Na ove načine me je nervirao - i dalje me nervira. Umislio se. Ko je on? Zašto mora da bude kako on kaže?
Ne, nije bio baš nešto popularan, ali znali su ko je on. Uvek sam za njega mislila sve najgore i uvek ću. Zapravo, nisam uvek. Sve se promenilo kada sam ušla u onu tuču. Kada mi je jednim zamahom ruke slomio nos. To nije bilo sve što je slomio.
R:„Oprosti." Zastala sam i okrenula se prema njemu.
Ja:„Molim?"
R:„Oprosti, što sam ti slomio nos."
Ja:„I? Misliš da si time sredio sve? Misliš da sam ljuta na tebe jer si mi slomio nos? Ne. Zapravo da, ali to nije jedini razlog. Ovo tvoje izvini je lažno. Jednog dana ćeš shvatiti šta si zapravo uradio. A biće kasno."Bila sam ispred svoje kuće tako da sam ušla unutra ostavljajući njega iza sebe. Zaboraviću, on se nikada neće izviniti. Neće se čak ni pokajati.
Da li da ja zaboravim bol koju mi je naneo? Samo da znam za kim sam tih noći plakala. A on? Ponovo ga nije bilo briga za mene. Šta se sada dešava sa njim?
***
Iz sna me budi lagano drmusanje po ramenu. Otvorila sam oči i videla Viktora ispred sebe.
V:„Izvini što te budim, imaš li sitno? Treba mi za bus." Protrljala sam oči.
Ja:„Koliko je sati?"
V:„Pola sedam."Dugo sam spavala. Gurnula sam ruku u jednu od fiokica koje su bile deo jedne male komode. Uzela sam 200 dinara i dala mu ih.
Ja:„Izvoli."
V:„Znaš trebam i da se vratim."
Ja:„Gde ideš uopšte?"
V:„Nije bitno. Ali i dalje nemam za nazad. Takođe nemam ni jednog Relju Popovića koji će me dovesti kući." Zakolutala sam očima i izvukla još 500 dinara iz iste fioke „Hvala seko. Čekaj ti ne ideš nigde?"
Ja:„Ne? Gde bih išla?"
V:„Ako želiš hajde sa nama."
Ja:„Ne treba, hvala. Tamo je Vlada."
V:„On te dira?"
Ja:„Dobro jutro!"Ustao je i izašao napolje. Vratila sam glavu nazad na jastuk. Zašto svaki put mora da spomene Relju? I šta ja trebam da uradim onda? Mnogo je postao naporan.
YOU ARE READING
„Poslednji put" - Završena
Novela Juvenil- „Kada sam ga poljubila sve se promenilo." Nakon dosta godina ponovo su se srela dva različita sveta. Dva neprijatelja. Njihova prošlost krije tajne koje čak ni oni sami ne znaju. Ona ne može podneti njegovu pojavu, a on bi samo želeo da je pored...