Ponovo me je gledao onako. Onako, nežno. Ali naravno ne bi ni to trajalo zauvek no je nastavio da govori:
R:„Žao ti je, ha? Za šta?! Ljuta si na mene, a sada sam još i dobio batine? Ne dozvoljavaš mi da završim rečenicu uvek me nešto pre-"
Njegove reči bile su sve glasnije što me je na neki način i plašilo. Prekinula sam ga spajanjem svojih usana sa njegovim. Osetila sam da se u trenutku opustio i više nije bio napet. Uzvratio je, dok nije imao potrebu da odvoji od mene kao ni ja od njega. Na dlanovima sam osećala njegove i dalje tople obraze dok je on spustio ruku na moju butinu.
Napokon, odvojila sam usne od njegovih i zaustavila se gledajući ga oči.
R:„Zašto si to uradila?"
Stidljivo sam spustila glavu te skupila usne ne znajući šta da mu odgovorim jer ni sama nisam znala razlog. Kao da sam samo želela da to uradim.
Ja:„Pa, bio si glasan. Ovo je te bar malo stišalo."
Osmehnuo se što me je nateralo da mu uzvratim. Polako sam ustala no i njemu pružila ruku. Najbolje bi bilo da ga odvedem do bolnice jer mi se čini da mu nos krvari.
R:„Baš sam mu pokazao, ha?"
Ja:„Da da, još kako."Osmeh nije skidao s' lica što je i meni izmamnjivalo osmeh. Polako se kretao pored mene, mada nisam ni ja ubrzavala znajući da ga boli noga. Njegovu ruku sam prebacila preko ramena i pridržavala istu dok sam ga drugom držala oko struka.
Ulazeći u kuću spustila sam ranac pored vrata nastavljajući prema kuhinji, nakon što sam osetila glad.
Naravno, videla sam njega u dnevnoj sobi, na telefonu i kao i tokom cele nedelje - ignorisala ga.
V:„Viktorija."
Očito je primetio da sam ušla, ali kao što sam rekla, ignorišem.
Nastavila sam da tražim bilo šta, što bih mogla da pojedem, dok je on i dalje ponavljao moje ime i polako me nervirao.
V:„Šta nije u redu? Stvarno ne vidim razlog da me ignorišeš."
Umalo mi je ispala činija koju sam prethodno držala. Nervozno sam otišla do njega te mu uzela telefon iz ruke.
Ja:„Ne vidiš? Udario si ga!"
V:„Zaslužio je."
Ja:„Ne nije!"
V:„Vidim, zbog njega okrenula si se protiv mene, ti to nikada ne bi uradila. Ali, znam razlog. Ti si se zaljubila."
YOU ARE READING
„Poslednji put" - Završena
Dla nastolatków- „Kada sam ga poljubila sve se promenilo." Nakon dosta godina ponovo su se srela dva različita sveta. Dva neprijatelja. Njihova prošlost krije tajne koje čak ni oni sami ne znaju. Ona ne može podneti njegovu pojavu, a on bi samo želeo da je pored...