grupların oluşturulmasından sonra kai, beomgyu ve seungmin taehyun'un evinde toplanmaya karar vermişti. kai zaten onun komşusu olduğu ilk o gelmişti. taehyun kapıyı açtığında karşısında kai'ı görmeyi beklemiyordu, kai da üzeri çıplak olan taehyun'u.
ikisi arasında anlamsız bir bakışma geçti ve eş zamanlı olarak kızarmaya başladılar, bu kai'ın taehyun'u ilk böyle görüşü değildi. yine de utanmıştı işte, neyse ki taehyun'un annesi bayan park yanlarına gelmişti de konuşmak zorunda kalmamışlardı.
taehyun kapıyı üstü çıplak açan aklına lanet ederek odasına girdi ve yatağın köşesinde duran tişörtünü giydi. açık konuşmak gerekirse çok şekilli bir vücudu vardı, acaba kai ondan etkilenmiş olabili... ah hayır bu çok saçma olurdu. kai kendini kardeşi olarak görüyordu.
içten içe söylenerek mutfağa girdiğinde kai ve annesini gülüşürken gördü. sessizce kapıya yaslandı ve kollarını göğsünde birleştirdi, bazen annesinin kai'ı kendisinden çok sevdiğini düşünüyordu.
gülen ikili onu fark ettiğinde yaslandığı yerden ayrıldı ve beraber yemek yapmaya başladılar.
---
"bana hyunjin geldi." seungmin yattığı yerde gülümseyerek dönerken beomgyu onun poposuna tekme attı. "anladık, sana hyunjin geldi." kızıl saçlı onu takmamış ve yuvarlanmaya devam etmişti.
öte yandan taehyun ve kai odanın diğer ucunda fotoğraf çekiliyorlardı. bugün nedense diğer günlere kıyasla daha sakin bir ilişkileri vardı, beomgyu buna anlam verememişti. "siz ikiniz, hayırdır?"
alabildiği tek cevap kai'dan göz devirme ve taehyun'dan el hareketiydi. omuz silkip seungmin'e döndü. "şu yeonjun'u tanıyor musunuz?" yavru köpeğe benzeyen çocuk anında durmuş, şirin bir yüz ifadesiyle bağırmıştı. "hyunjin'in arkadaşı!" ardından sürünerek beomgyu'nun yanına gelmiş ve onun bacağına sarılmıştı. "o, soobin ve hyunjin birlikte takılıyorlar genelde."
"soobin şu zürafa olan mı? kai'la eşleşen." seungmin hevesle başını sallarken taehyun kolunu kai'ın beline sardı ve onu kendiyle beraber yatağa çekti. "yeonjun'la takılan biri nasıl kötü notlara sahip olabilir?" belindeki koldan rahatsız olmayan hyuka kıkırdadı. "bak beomgyu'ya, üçümüzle takılıyor ama dersleri berbat."
ikili aynanda gülmeye başlayınca beomgyu onlara yastık fırlatmak istedi fakat seungmin'in bir bebek gibi ona sarıldığını görünce gülümsedi ve göz devirdi. "gençler, yarın dersiniz olduğunu unuttunuz herhalde?"
bayan park'ın sesini duymalarıyla kendilerine geldiler, saat cidden geç olmuştu. seungmin odadaki abur cubur kaselerini içeri götürürken kai ve taehyun yatakları hazırlıyorlardı. beomgyu ise, sadece oturmuş telefonla oynuyordu.
yatma vakti geldiğinde herkes birbirine iyi geceler diledi. taehyun ve kai, taehyun'un çift kişilik yatağında; seungmin yatağa çevrilmiş koltukta ve beomgyu da yer yatağında yatacaktı. normal yataklarda yatmayı sevmiyordu.
ilk önce seungmin kendini rüyalar alemine attı, ardından beomgyu telefonunu kapattı ve göz bandını taktı. son olarak kai ve taehyun kaldığındaysa ikisi de birbirlerinin nefes seslerini duyuyorlardı. taehyun kai'ın sırtını izlerken bir anda onun yüzüyle karşılaştığında ne yapacağını bilemedi. hayatında ilk defa kai ile bu kadar yakındı.
tamam, beraber yatmışlıkları olmuştu fakat taehyun o zamanlar kai'ı sadece arkadaş olarak görüyordu, şimdi işler tersine dönmüştü. ancak onun yaptığından cesaret alarak kollarının kai'ın beline sardı, merakla onun tepkisini beklerken hiç ummadığı bir şey oldu; kai başını onun göğsüne sakladı. birkaç dakika içerisinde düzenli nefes alışveriş sesleri sayesinde taehyun onun uyuduğunu anladı, umarım kalp atışları onu uyandırmazdı.
---
yine bir kaigyu'ya başladım, umarım biter.
sookai mı kaihyun mu olsun kararsızım yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
online class, yeongyu
Fanfictieyeonjun, online derste gördüğü çocuğa aşık olur. texting + düzyazı ©rozeixs | 30.09.20