Karaca KOÇOVALI
--Yan tarafımdan gelen sesle irkilirken bir yandan da Celasun'un neden burada olduğunu düşünüyordum.
"Neden buradasın?"
"Yanına da mı gelmeyeyim"
"Yok ondan söylemedim de ne bileyim seni görmeyi beklemiyordum."
"Ee soruma cevap vermedin?"
"Ne sormuştun?"
"Amcanla ne konuştun?"
"Sizinde öğrenmenizi istese yanınızda konuşurdu değil mi Celasun?"
"Söylemeyecek misin yani?"
"Hayır söylemeyeceğim"
"Peki.."
"Peki"
"Eee"
"Eee?"
"Ben gidiyim o zaman"
"Görüşürüz"
Hızlı adımlarla yürüyerek onu arkamda bırakmıştım.Eve girdikten sonra hızla kendimi odama atıp üstümü değiştirmiştim.Yeniden aşağıya indikten sonra sofrayı hazırlamalarına yardım ettikten sonra akşam yemeğimizi yapmıştık.
Ardından masayı toplamıştık.Herkes bir köşeye çekilirken ben odama çıkmıştım.Gece yatağımda dönüp dururken uyuyamayacağımı anlayınca sinirle yatağımdan doğrulmuştum.Evden ses çıkarmamaya çalışarak bahçeye çıkmıştım.Koltuklardan birine otururduktan sonra yanıma aldığım Yılmaz Güney kitaplarından birini okumaya başladım.
"Yılmaz Güney ha?"
"Senin burada ne işin var.Nasıl girdin bahçeye!?"
"Koskoca Koçovalı malikanesini iki kişi koruyunca ve o iki kişi biraz fazla mal olunca böyle oluyor işte"
"Bak küçük Kurtuluş hangi delikten girdiysen o deliğe geri dön hatta abini de al yanına ve oradan çıkmayın!Anladın mı?"
"Öncelikle adım küçük kurtuluş değil Yılmaz Ayrıca biraz daha bağırırsan 'o deliğe' dönemeyeceğim.Çünkü ölmüş olacağım."
"Bence çok şanslısın"
"Neden?"
"Eğer silahım yanımda olsaydı yaşıyor olmazdın çünkü"
"Al."
Belindeki tabancasını çıkarıp elime tutuşturmuştu.
"Bak gece gece uğraştırma beni si*tir git"
"Arkadaş olabiliriz sanmıştım."
"Yanlış sanmışsın.Dedemin katilisiniz oğlum siz!"
"Bak dedeni biz öldürme-"
"Geldiğiniz yere geri dönün.
Adana'ya.. Bir dahada gelmeyin buraya.!İyi geceler!""Sana da iyi geceler KOÇOVALI"
Ses çıkarmamaya çalışarak odama geri dönmüştüm. Ardından yatağıma yatıp kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
<•••>
Sabah erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırlamıştım.Tam herkesi uyandırmak için yukarıya çıkacakken aşağıya gelen Saadet abla ile duraksamıştım."Karaca niye beklemedin beni yardım edersim sana.."