°Enemy°9🪐

626 82 36
                                    

Karaca KOÇOVALI
--
Bir insan en fazla ne kadar rezil olabilirdi?

"Ana, Ceylan'ım biz yorulmuşuzdur yukarı çıkalım hadi."

Fadik teyze ve adının Ceylan olduğunu öğrendiğim Azer'in kardeşi Yılmaz'ın önderliğinde merdivenlerden çıkarken Yılmaz iki de bir arkasını dönüp bize bakıyordu.Bakarken sırıttığını söylememe gerek var mı?

Onların gittiğinden emin olduktan sonra ben ve kızaran yanaklarım kısa bir süre Azer'e dönmüştük."Ben gideyim."

Sesimi ben bile zor duyarken onun bir şey demesine fırsat vermeden
evden çıkmıştım.

Yılmazlar gelmeseydi gerçekten de öpüşecek miydik?

Aklımdaki bu saçma düşüncelere son verip hastaneye girmiştim.İçeriden gelen sevinç çığlıkları ile derin bir nefes vermiştim.Bir anda boynumda hissettiğim Saadet ablanın kolları ile sevinçle kollarımı sardım ona.

"Yaşıyor.Bırakmadı bizi yaşıyor"

"Bırakmadı.Bırakmaz."

Saadet abla ile ayrıldığımızda Akın dibime girmişti."Nerdeydin sen?!"

"Bahçedeydim Akın nerde olucam!"
Bana bir kaç saniye şüpheyle baksada sonradan önüne dönmüştü.

"Karaca, hadi siz eve"

"Ben burda duracağım amca"

"Eve Karaca!"

"Ama amc-"

"Karaca eve!"

Sinirle hastaneden çıkıp eve gittim.Hayır dursam ne olacaktı ki?Evde ne yapacaktım.

Yatsamda uyuyamayacağımı bildiğimden bahçeye çıkıp oturmuştum.Evde sadece Damla abla vardı.O da uyuyordu zaten.Amcamın vurulduğundan bile haberi yoktu.Hamile diye telaş yapmasını istememişlerdi.

Üşüdüğümü hissettiğimde yan taraftaki şalı üstüme sarmıştım.Bakışlarım Kurtuluşların evine kaydığında terasta gördüm onu..

Elinde sigarayla doğrudan bana bakıyordu.

"Anamları almaya Adana'ya gitmiştim sadece ateş ne ara bacayı sardı?"

Yan tarafımdan gelen küçük kurtuluş'un sesiyle başımı Azer'in olduğu taraftan çektim.Zaten bir kaç saniye sonra evin içerisine girnişti.

"Kes sesini Küçük kurtuluş."

"Hayır ben daha çöpçatanlık yapacaktım.Bu kadar kolay olmamalıydı"

"Olmadı bir şey"

"Bu olmamış hali ise olmuş halini gerçekten merak edi-"

"Yılmaz siktirme belanı"

"Tamam ya ne kızıyorsun?"

"Konuyu değiştir.Yada defol!"

"Aman iyi...Amcan vurulmuş"

"Evet.Ama iyi durumu.Hayati tehlikeyi atlatmış en azından"

🪐Enemy🪐•Azkar•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin