13

689 85 32
                                    

Brolar başlamadan önce bir şey diyeceğim.Bu bölümde bir yeri önereceğim şarkıyla okuyun.Ben size söyleyeceğim.

Şarkı;The Neighbourhood-Daddy Issues

Sabahın ilk ışıkları yatakta ki ikilinin yüzüne vuruyordu.San hissettiği ışıkla gözlerini aralamış ve bir an için nerede olduğunu unutup bocalamıştı.Göğsünde ki kafaya baktığında nerede olduğunu hatırlayıp sırıtmıştı.

Wooyoung da hafifçe kıpırdandığında,San tebessüm eder bir biçimde ona bakmıştı.Gözlerini ovuşturarak esnemiş ve göğsünde yattığı çocuğa bakmıştı. ''Günaydın''

San daha da gülümsemiş ve Wooyoung'un dudağına hafif bir öpücük kondurmuştu. ''Günaydın'' Wooyoung da gülmüş ve başını kaldırıp cama doğru bakmıştı. ''Bir şey diyeceğim.''

San da doğrularak yatakta bağdaş kurmuştu. ''Dinliyorum.'' Wooyoung,başını San'a çevirerek, ''Bugün hiç işe gitmek istemiyorum.'' San bir an için durmuş ve düşünmüştü.O da bu ortamı bırakarak işe gitmek istemiyordu.Wooyoung'u istediği zaman öpebiliyordu sonuçta.

''Ben de istemiyorum ama Jongho ve Hongjoong işin altından nasıl kalkacak ?'' Wooyoung, söylediğinin mantıklı olduğunu anladığında oflayarak iç geçirmişti.Biraz düşündükten aklına gelen fikirle gülerek San'a döndü. ''Bir gün için pastaneyi kapatırız.''

Bu fikir San'a ilk başta biraz mantıksız gelse de kabul etmişti.Sonuçta pastane haftanın her günü açıktı.Bir günden kimseye zarar gelmezdi. ''Tamam o zaman.Jongho ve Hongjoong'a mesaj atalım.Sonra da.'' San,Wooyoung'u hızla yatırarak üstüne çıkmış ve aralarında mesafe kalmamasını sağlamıştı. ''Birlikte bir şeyler yiyelim.''

Wooyoung şaşırarak kıkırdamış ve San'nın yanağından öperek ayağa kalkamasını sağlamıştı.İkili sabah rutinlerini hallettikten sonra güzel bir kahvaltı hazırlayıp yemişler ve masa da bir konsere gitme kararı almışlardı.

San telefondan burada olan konserleri araştırmış ve uygun bulduğunu Wooyoung'a göstermişti.İkili The Neigbourhood'un konserine gideceklerdi.San biletlerini internetten almıştı.Konser akşam 19:00'da deniz kenarında yapılacaktı.

Akşama kadar Wooyoung ne giyeceğini seçememiş,San ise ona ne giyse yakışacağını anlatmaya çalışmıştı.Sonunda Wooyoung bir kombin belirlemiş ve giymişti.Sonrasında San ile birlikte San'nın evine gitmişlerdi.San da hızla kombinin giymiş ve konser yerine doğru yola çıkmışlardı.İkisi de simsiyah giymeyi tercih etmişti.

Tüm yol boyunca el ele tutuşmuş ve etraftaki onlara bakan gözleri umursamamışlardı.Konser yerine vardıklarında Wooyoung büyülenmiş bir şekilde batan güneşin denize serilişini izlemiş ve derin bir nefes almıştı.

San biletleri gösterdikten sonra görevliler tarafından konser alanına götürülümüşlerdi. ''San burası harika ötesi.Daha önce hiç böyle bir konumda bulunan konsere gitmemiştim.'' San gülümsemiş ve etrafa bakımıştı. ''Ben de gelmemiştim.Gerçekten çok güzel.'' Wooyoung ne zaman bıraktığını hatırlamadığı San'nın eliyle kendi elini yeniden kenetlemiş ve tebessüm ederek bakmıştı. ''Ama seninle daha güzel.''

San,ilk eline bakıp daha sonra Wooyoung'a bakmış ve dudağını yalayarak gülmüştü.Sonrasında elini Wooyoung'un yanağına koyarak dudaklarını birleştirmişti.Öpüşleri derinleşirken duyduğu sesle duraksamış ve dudaklarını aralamıştı.

''Siz ikiniz !'' İkili kendilerine seslenildiklerini anladıklarında sesin kaynağına bakmışlardı.Kızlı erkekli bir gruptan,esmer uzun saçlı çocuk seslenmişti. ''Bize mi dediniz ?'' San çocuğa bakarak kendini işaret etmişti. ''Evet size diyoruz.Gay bar iki sokak öte de.Yuvanıza dönün.'' Çocuğun söylediği şeye tüm grubu ve kendi de dahil kahkaha atarken,San duyduğu şeyle yumruğunu sıkmıştı.

Wooyoung,yumruk sıktığı elini hafifçe okşamış ve gruba bakmıştı. ''Şey kusura bakmayın.Daha dikkatli oluruz.,'' San,hızla kafasını Wooyoung'a çevirmiş şaşkınlıkla bakarken,Wooyoung iki elini San'nın yanağına koyarak kendine çekmiş ve dudaklarına yapışmıştı.San ilk başta afallasa da hızla karşılık vermişti.

Çocuklar kaşları çatık baktığı esnada,Wooyoung,San'ı öpmeye devam etmiş ve çocuklara el hareketi çekmişti.Yaptığıyla gülerken,çocuk onlara doğru gelmek için yeltenmiş ama diğer arkadaşları onu tutmuştu.

Konser alanının ışıklarının sönmesi ve sahnenin spotlarının yanmasıyla Wooyoung geri çekilmiş ve sahneye bakmıştı.San girdiği transtan çıkmaya çalışırken o da ışığın kaynağına bakmıştı.Sahne'nin tam ortasını gösteren kocaman ekranlarda açıldığında herkesin bakışı oraya dönmüş ve aniden yükselen müzikle çığlık atmışlardı.

Wooyoung'da,San'nın elini tutmuş ve ıslık çalmaya başlamıştı.San biraz güldükten sonra o da ıslıklara eşlik etmiş ve grubun sahneye gelmesiyle Wooyoung heyecanla sıçramaya başlamıştı.Grup ilk şarkısını söylemeye başlamış ve Wooyoung bağırarak eşlik etmişti.

Bir kaç şarkıdan sonra ikili kendinden geçmiş ve bir saniye bile durmadan zıplayarak şarkı söylemişlerdi.San,Wooyoung'u sırtına almış ve biraz da o şekilde takılmışlardı.Bir kaç şarkı geçmiş ve her şarkı değişiminde onlarda değişerek sonuna kadar eğlenmişlerdi.

Diğer bir şarkı da Wooyoung ellerini San'nın yüzüne,San'da ellerini Wooyoung'un ellerinin üstüne koymuş ve tüm şarkıyı o şekilde birbirlerine bakarak söylemişlerdi.Şarkı bitiminde birbirlerini öpmüş ve grubun verdiği mola bitene kadar da çekmemişlerdi.

İşte şimdi açın bebeklerim şarkıyı ;)

Molanın ardından yeni bir şarkı çalmaya başlamış,Wooyoung ve San şarkıyla duraksamışlardı.Kafalarını öne eğmiş ve tekrardan birbirlerine bakmışlardı.Başlayan şarkı ikisinde de aynı düşünceleri ve hisleri uyandırmış olacak ki kıpkırmızı olmuşlardı.

San,şarkının nakarata girmesiyle Wooyoung'a dönmüş ve derin bir nefes alarak belinden tutup kendine çekmişti.Wooyoung şaşırmış ve yutkunarak San'a bakmıştı.San'nın Wooyoung'un evine gitti an aklına dolan düşünceleri tetikleyen şarkı,aklından daha pis şeyler geçirmesine neden olduğunda aralarında mesafe bırakmayacak şekilde Wooyoung'a yaklaşmıştı.

Wooyoung'un elleri San'nın boynunu bulduğunda,bakışları San'nın yüzünde gezintiye çıkmış ve son durağı dudakları olmuştu.San şarkıya kendine daha da kaptırırken yavaşça Wooyoung'un boynuna yaklaşmış ve dudaklarını sürtmüştü.

Wooyoung hissettiği sıcak dudaklarla parmak uçlarına kadar irkilmiş ve istemsizce gözlerini kapatmıştı.Elleri yavaşça San'nın ensesine çıktığında orada ki saçları okşamıştı.San,Wooyoung'un pürüzsüz boynuna dayanamadığı için küçük küçük öperek yanağına doğru gelmişti.

Wooyoung'un zaman ve mekan kavramı karışırken,San kesik bir nefes vererek Wooyoung'un dudağına doğru konuşmuştu. ''Eve gitmemiz gerek.''

NE KADAR PİÇ BİR YAZARIM NEREDE BİTİRDİM BE

ŞİMDİDEN SÖYLÜYORUM DİĞER BÖLÜM SMUT OLACAK

En başından beri bunu beklediğinizi biliyorum sapıklar.Valla bölümü kontrol etmeden salıyorum.Umarım güzel olmuştur ve beğenirsiniz.Seviyorum sizi <3

jenny | woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin