#13

65 5 0
                                    

Zrovna někdo zaklepal na dveře. Rychle jsme zavřeli okno a sedli si na postel. Prohlásila jsem.

,,Ano?" otevřela Finnova mamka a povídá.

,,Finne už půjdeme domů"

,,Dobře" odpověděl a před ní mě objal. Překvapilo mě to. Anna nás jenom s úsměvem pozorovala a pak šel Finn za ní.

,,Měj se Mad" rozloučila se se mnou a odešli dolů. Já jsem je následovala až ke dveřím a rozloučili jsme se s něma. Když mamka zavřela dveře když odešli domů řekla mi.

,,Se ti nějak zalíbil ne?"

,,Mami...!" zvýšila jsem hlas se smíchem. ,,No tak promiň"

Vyšla jsem nahoru do mého pokoje a rozvalila se na postel. Vlezla jsem si do sprchy, vyčistila pleť a oblékla si pyžamo. Lehla jsem si do postele a začala si číst knížku. Dočetla jsem kapitolu a zavybroval mi mobil. Otevřela jsem zprávy kde byla zpráva.

,,Dobrou noc Madison už se na tebe těším zítra ve škole" radostí jsem odložila mobil a šla spát.

Druhý den ve škole

Procházela jsem chodbou až k mé skříňce a najednou mi někdo zakryl ze zadu oči. Bylo mi jasné kdo to byl.

,,Wolfharde!" Ruce oddělal a dlouze mě objal.

,,Víš co už bychom měli jít do třídy" oznámil.

,,Jo, tak jdem"
___________________________________________

Byla hodina angličtiny a někdo poklepal na moje záda. Jedna holka ze třídy mi podala papírek.

,,Co takhle jít dneska do cukrárny a kina? Finn" otočila jsem se na Wolfharda který nadzvedl obočí.

Na papír jsem napsala odpověď a poslala ho zpátky po spolužačce. Napsala jsem že bych ráda šla.

i hate you, WolfhardKde žijí příběhy. Začni objevovat