#19

51 5 1
                                    

Byl večer a já ležela s Finnem v jedné posteli a společně jsme se dívali do stropu.

,,Madison, moc se mi líbíš a chtěl bych s tebou být..." zmínil nervózně, to jsem na jeho hlase poznala.

,,Tohle už jsme probírali..."

,,Já vím, ale já tě vážně chci Mad" řekl.

,,O tomhle se s tebou bavit nechci" trochu naštvaně jsem zase a odešla na pohovku a už jsem odmítala se s ním o něčem vůbec bavit.

,,Dobrou" řekl tiše a čekal na moji odpověď které se nedočkal.

Ráno jsem se probudila a všimla si stojícího Finna u mě.

,,Vstávej" 

,,Já nechci" odpověděla jsem a otočila se na druhou stranu, zády k němu.

,,Ty se na mě zlobíš?" zeptal se, se smutkem v hlase.

,,Nezlobím, jen mě nech spát" Otočil se zpátky a šel si lehnout do své postele.

Spala jsem ještě další dvě hodiny. Hned po tom jsem vstala a šla se chystat do koupelny. Až jsem byla připravená tak se taky převlékl.

Dnes jsme měli jít k přístavu na projížďku lodí. Moc se mi nechtělo, po tom co se stalo s Finnem, ale takhle by to dál nešlo. Musí respektovat že chci jen přátelství. A jelikož tady na hotelu spolu máme ještě pár dní být, je důležité abychom spolu dobře vycházeli.

,,Můžeme jít? optal se. ,,Ano"

Vyrazili jsme z našeho města a dlouhou cestou se vydali na břeh, kde budeme odpolouvat. Nemůžu se dočkat. Vždycky jsem milovala takové výlety. Vedle nás v autě šlo krásně vidět moře, tak jsem se pořádně ohlédla. Můj pohled vysel na Finnovi a na ty jeho kudrlinky. Dále jsem si všimla jeho úsměvu. Když v tom se na mě podíval. Cítila jsem se trapně, protože jsem na něj koukala jako na památku. Otočila jsem se zpátky a nenápadně sledovala výhled z mého okýnka.

Po nějaké době mě Finn přerušil z mých hlubokých myšlenek.

,,Madison, už jsme tady" Překvapeně jsem se podívala před nás a na moři stála velká loď.

,,Líbí?" zasmál se.

,,Jo a moc!" Vystoupili jsme z auta a došli k lodi.

,,To je nádhera!" Zmínila jsem a z mé kapse vytáhla mobil. Nedalo mi to a musela jsem si ji vyfotit. Hned jsem tu fotku poslala rodičům.

,,Můžeme nastoupit?" Řekl Finn a chytil mě za ruku.

,,Samozřejmě" usmála jsem se a nastoupili jsme.

Usedli jsme k jednomu stolu který byl u ohraničení a viděli jsme na moře.

Objednali jsme si zmrzlinový pohár a užívali si krásný výhled na moře. Strávili jsme tam celý den, taky že to byl nezapomenutelný zážitek, za který jsem nesmírně vděčná. Koupali jsme se v bazéně, vyhlíželi z dalekohledu a další...Loď se vrátila zpátky ke břehu a všichni cestující vystoupili. Autem jsme zase dojeli do našeho hotelu a po náročném dni jsme si lehli do postelí.

,,Nechceš si lehnout ke mně? Cítím se osamělý" oznámil mi.

,,No jestli ti to udělá radost, tak dobře" Lehla jsem si k němu do postele a on si spokojeně o mě opřel hlavu.

Společně jsme usínali. Ale Finn mě najednou začal líbat na krku a pokračovalo to.

,,Co to děláš?!" Vyběhla jsem z postele a zařazeným výrazem ho sledovala. Finn si prokrábl svoje kudrliny a řekl.

,,Ty nechceš?"

,,Ne!" Vykřikla jsem.

,,Já nemůžu za to, že jsi pořád nejistá a všeho se bojíš!"

,,Jen nechci všechno uspěchat! Ty jsi mě šikanoval a teď děláš jakoby se nic nestalo!!"

,,A jak se mám tvářit? Madi tohle je pro mě těžký"

,,Tak pro tebe těžký?! Víš jak jsem se cítila? Jsi normální?!" Zakřičela jsem se slzami v očích.

,,To jsem nechtěl..."

Dále následovalo ticho.

,,Tak mi to řekni!"

,,Co ti mám říct?"

,,Co ke mně cítíš"

,,Kdy to konečně pochopíš Wolfharde? Já tě nemiluju a možná jsem ani nemilovala!"

,,Já-ale myslel že jsi mě milovala..." řekl smutným hlasem.

,,Tak to jsi si myslel špatně!"

,,Takže jsi mě celou dobu jenom využívala? Jak jsi mi to mohla udělat?..."

,,...Vykládáš nesmysly. Hned zítra ráno jedu domů"

Zase jsem si lehla ale do mé postele. Vážně jsem tohle nečekala. Hrozně to bolí. Přehnala jsem to. Finn mě miluje a já ho jenom ranila. Co se to se mnou stalo?

Tohle je trochu ostřejší díl😬❤️ Ale přesto doufám že se vám líbí. Slibuju že co nejdřív budu pokračovat💗

Ellie <33

i hate you, WolfhardKde žijí příběhy. Začni objevovat