#5

105 6 2
                                    

Vzbudila jsem se na Finnovi hrudi a hned ho probudila.
,,Vstávej, musíme do školy." Nechápavě se na mě podíval.
,,No neříkej, že zase nepůjdeme do školy."
,Neboj, tentokrát půjdeme" zasmál se a vstal z postele. Rovnou jsme vyrazili do školy.

,,Čau hrdličky" pozdravila nás jedna namyšlená holka ze školy a zasmála se. O co jí jde?
,,Hele kdo to je" zasmáli se všichni ostatní.

,,Hej co je?!" Finn pokřikl na celou chodbu. ,,Ty jsi to neviděl?" Jeden kluk přeposlal Finnovi na messengeru fotku z Instagramu.
,,Cože?!" zděsil se. Nechápavě jsem mu nahlédla do mobilu a zděsila se taky.
,,Kdo to mohl vyfotil?!.." Na fotce jsem byla já s Wolfhardem v posteli když jsem mu ležela na hrudi. Ta fotka je ze včerejška. Vypadalo to, že nás někdo fotil z okna.
,,Asi vím kdo to byl..." naštval se Finn a mířili k Jeadenovi.

,,Co jsi to udělal!" zakřičel na něj a ukázal mu tu fotku.
,,Nachytal jsem vás" zasmál se.
,,Nech toho!" křikl po něm Finn.
,,Kdo ví co jste tam spolu dělali" dodal Jack. Finn ho propálil očima a chtěl mu vrazit. Naštěstí zrovna zazvonilo, takže se vyhli bitce. Vešli jsme do třídy a předstírali, že se nic nestalo.

Nechápu, jak nás Jeaden mohl sledovat. Teď si všichni myslí, že s Wolfhardem chodím, nebo něco podobného. Doufali jsme, že na to všichni po čase zapomenou. Po škole jsem šla s Wolfhardem po cestě domů.
,,Divný co?" nervózně zmínil.
,,Jo to jo"
,,Víš co, budeme je ignorovat, neví jak to doopravdy bylo..." Řekl trapně.
,,Přesně" souhlasila jsem.

,,Tak já už půjdu domů" vysvětlila jsem mu.
,,Dobře, tak se uvidíme večer?"
,,Proč?" Nechápala jsem.
,,Chci tě vidět..."
,,Wolfharde, ne" smutně se na mě podíval ale i tak jsem nezměnila názor.
,,Tak jo, ahoj" rozloučil se se mnou a odešel domů. Vešla jsem dovnitř mého domu, v tom jsem narazila na mámu.
,,Kdo byl ten mladík s tebou?"
,,Ehm, jeden spolužák..." vysvětlila jsem jí.

,,Madison, pojedeme k babičce" Rozkázala mi.
,,Teď?" Řekla jsem otráveně.
,,Jo, teď, tak pojď" Mamka zatáhla mě k autu a vyrazili jsme k babičce. Neměla jsem teda moc náladu, ale babička byla ráda že jsme ji navštívili. Přijeli jsme zpátky domů, už byla tma.
,,Jdi spát Madi" nařídila mi mamka, tak jsem běžela spát.
,,Dobrou mami"
,,Dobrou zlato"

Vyslékla jsem si tričko a hledala moje pyžamo. V tom mi přišla smska od cizího čísla. Byla to fotka mě!! Jak nemám tričko, jenom podprsenku. Že by Jeaden?! Já ho zabiju!! Rozzlobeně jsem se otočila k oknu, ale tam nebyl Jeaden, ale Finn! Hodila jsem zase na sebe to tričko a otevřela mu okno.
,,Jsi debil? Co tady děláš?!!" Finn se zasmál a vlezl dovnitř pokoje.
,,Promiň, nečekal jsem že se budeš převlékat."

,,A kde jsi vzal moje telefonní číslo?!" Šeptala jsem pořád naštvaně.
,,Zjistil jsem si ho a ještě jednou promiň" Omlouval se rozesmále. Chytla jsem ho za ruku a dotáhla k mé posteli, kde jsme si sedli.
,,Fajn, co teda chceš?!" zeptala jsem se.
,,Chtěl jsem za tebou přijít..." Řekl pokleslým hlasem.
,,Vždyť jsme se domluvili, že nepřijdeš!"
,,Promiň, chyběla jsi mi."
,,Proč bych ti já chyběla?..." Zarazila jsem se.
,,Já....ani nevím" Finn hluboce přemýšlel. Odvrátil zrak od země a hluboce se mi podíval do očí. Celá zmatená jsem mu jenom hleděla do teď krásných očí. Začal se přibližovat k mým rtům, z čehož jsem byla úplně v rozpacích. Po chvíli se dotkl mé tváře a políbil mě. Začali mě šimrat motýlci v mém břiše.

i hate you, WolfhardKde žijí příběhy. Začni objevovat