#4

121 6 0
                                    

Ráno mě probudil zvonící budík, který jsem otráveně hodila až ke dveřím. Trvalo mi vstát, ale když se mi to povedlo, převlékla jsem se. Jelikož měl být nový den jiný než všechny ostatní, musela jsem vypadat jinak. Chtěla jsem se sebou být aspoň trošku spokojená. Přetáhla jsem přes hlavu dlouhé tričko, které bylo černé. Dále jsem si navlékla modré džíny s dírami po celých džínách, vedli mi až po paty. Vlasy jsem sepla nahoře hlavy.

Napatlala na sebe hodně makeupu a oční stíny rozetřela i pod očima. Použila jsem červenou rtěnku, řasenku a zvýraznila obočí. Konečně jsem vypadala jako ta "bad". Sešla jsem dolů po schodech a mamka na mě překvapeně hleděla.

,,Páni, Madi, co jsi to udělala" hleděla na mě překvapeně.
,,Změnu a mně se to líbí" přesvědčila jsem mamku na svůj názor a dále se už neptala.

,,Fajn, teď už běž do školy" podala mi svačinu kterou jsem narvala do tašky a mohla jsem jít. Po cestě se ke mně přidal Wolfhard.
,,Madison, proč vypadáš jinak?" zarazil se Finn.
,,Je to moje změna" vysvětlila jsem, nadále jsme byli oba zticha. Začínala hodina češtiny, tak se všichni žáci usadili do lavic.
,,Dobrý den žáci, dnes mi v hodině napíšete referát o vašem pokoji, popíšete každou věc a zítra přečtěte u tabule," zaúkoloval nás učitel a já už přemýšlela jak budu psát.

,,Jestli to někdo z vás nestihne, dopíšete to doma, tak šup do práce." Rozdali se papíry a začali jsme psát. Snažila jsem se stručně popsat každou věc. Ale do konce hodiny jsem popsala pouze půlku papíru, takže jsem to musela dopsat doma. Zazvonilo na konec hodiny, všichni žáci vyšli na chodbu a já si vzala další učebnice a sešity. Ale přerušil mě Jeaden...

,,Ahoj" pozdravil mě ironicky a pak se začala jeho parta smát jako blbci. Samozřejmě i on. Wolfhard zrovna vycházel ze třídy.  ,,Co chceš" bouchla jsem skříňkou docela naštvaně. ,,Chceme aby jsi za nás napsala ten referát do zítřka."
,,Na to zapomeň" začala jsem se smát.
 ,,Uděláš to, nebo si to odskáčeš trestem" povyšoval se nade mnou a očima zdůraznil že to myslí vážně.

,,Co se tady děje?" vyzvídal Finn.
,,Chceme aby nám napsala ten referát, jestli chceš, může i tobě." vysvětlil Finnovi jeden kluk z toho gangu.
,,Ne, protože referáty nebude psát nikomu z vás." zastával se mně Wolfhard.
,,Proč ne?..."
,,Máme psát o svých pokojích, Jeadene, měl bys občas používat ten mozek" Jeaden se zamračil a poté vrazil pěstí Finnovi do nosu. Silně mu tekla krev. Přesunula jsem se k němu na zem a podala mu kapesník aby si ho u nosu přidržel.

,,Zmizte parchanti!" vyjela jsem po nich.
,,Takže ty už máš Finne holku?" zasmáli se a odešli.
,,Jsi v pohodě?" pro jistotu jsem se zeptala.
,,Moc ne, pomůžeš mi ke mně domů?" přikývla jsem hlavou a chytila ho za rameno. Pomalu jsme se zvedli a došli domů. Položila jsem ho tam na židli.
,,Lepší?"
,,Ani ne"
,,Tak vydrž, donesu ti led" sešla jsem do kuchyně a donesla mu led, který si přiložil k nosu.

,,Tak doděláme ty referáty, ne?" zeptal se mě.
,,Jo, jestli chceš" vytáhla jsem z mé tašky už zmačkaný referát. Finn mi pomáhal s vymýšlením vět a já psala. Pak jsem zapátrala v jeho tašce a chtěla vytáhnout jeho referát. Spatřila jsem cigarety.
,,Ty kouříš?" otočila jsem se s krabičkou na něj.
,,No, jo" nervózně odpověděl.
,,Vždyť to v téhle době každý" vysvětlil. Nadále jsem to neřešila, krabičku hodila zpátky do tašky a začala se věnovat referátu.

Finn vymýšlel věty a já psala. ,,Umíš dobře vymýšlet věty" zasmál jsem se a on se uculil.
,,Už je pozdě, měla bych jít domů."
,,A nechceš tady zase přepsat?" zeptal se nadějně.
,,Radši ne, už jsem tady spala minule"
,,Prosím Madison, nechci být sám." udělal na mě psí oči.
,,Tak fajn, ale jenom protože chceš." usmála jsem se. Wolfhard se přesunul na postel a lehl si.

Následovně jsem si lehla za ním a hlavu položila na jeho hruď. Začal se mi hrabat ve vlasech. Nechala jsem si to líbit, i když to bylo mezi náma divný. Chvíli jsme se bavili o škole a potom Finn usnul. Musela jsem ho pozorovat, byl hrozně moc roztomilý. Odtrhla jsem od něj oči a taky šla spát.

i hate you, WolfhardKde žijí příběhy. Začni objevovat