Dünya, gökyüzü ve denizler daha yokken evrenin tüm unsurları bir aradaydı ve bu birliğe Kaos deniyordu. Kaos son derece dağınık, biçimsiz bir boşluktu ama içinde düzenli bir evrenin tohumlarını barındırıyordu. Bu Kaos'un içindeki tüm unsurlar - dünya, gökyüzü, denizler- üst üste yığılmış durumdaydılar ve hiçbir unsur bir kimliğe sahip değildi. Dünyanın belirli bir biçimi yoktu, gökyüzünde hava yoktu, denizlerde su yoktu.
Tüm bu unsurlar bilinmedik bir güç düzeni için sağlayıncaya kadar birbirleriyle savaştılar. Bu güç söylencelerde yeterince açıklanmıyor. Yine de unsurlar birbirlerinden ayrıldılar; gökyüzü dünyadan, deniz gökyüzünden, sıcak soğuktan... ayrı düştü ve bu ayrışma evrenin oluşması için gerekli düzeni sağladı.
Ayrışma sonrası unsurların halen biçimlenmeye ve tanımlanmaya gereksinimleri vardı. Popüler bir söylenceye göre isimsiz güç (kimileri ona Yaratıcı diyor.) dünyaya ilk şeklini verdi. Yaratıcı suyun gerekli yerlerde toplanmasını sağladı; sonra dağları oluşturdu, ovaları düzledi, vadiler açtı, ormanları, kayalıkları ve bereketli toprakları serpiştirdi. Sonra sıra gökyüzüne geldi. Yaratıcı havayı boş bir örtü gibi yaydı. Sonra bulutları, gök gürültülerini, şimşekleri ve rüzgarları ekledi. Yıldızları ise karanlıklardan çekip aldı.
Gökyüzünü ve Dünya'yı düzene soktuktan sonra Yaratıcı, denizlere balıkları, havaya kuşları ve karaya hayvanları ekledi. O dönemde henüz tüm hayvanlar yaratılmamıştı; insanlar halen ortalıkta yoktu. Yaratıcı yarattığı bu düzenin bozulmaması adına dünyaya çeşitli canlılar bırakmıştı. İnsanların bencilliği öngörülebilir olduğu için bu güçlü canlıların gizlenip düzeni korumalarını istedi ve ortadan kayboldu. Dünya üzerinde başı boş kalan doğa üstü yaratıklar, kendi aralarında bir güç savaşına girdi, peki bu savaşın galibi kim olacaktı?
Sonuç olarak aynı kalan tek bir unsur vardı; Evren bir kaos sonucu meydana gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Alive In Your Blue Eyes (Chanbaek)
FanfictionChanyeol, bir saldırının hayatını bu denli değiştirebileceğini tahmin edemezdi.