Episode 16

411 19 6
                                    

"Hep derim Park Jimin gibi bir arkadaşın varsa sırtın yere gelmez diye."

"Eminim diyorsundur Jongin."

dedi Jimin göz devirerek.

"Gerçekten söylüyor Jimin hyung. Çünkü ben seni çok seviyorum ve benim sevdiğim her şeyi ve herkesi babacığım da sever değil mi babacığım?"

"Aynen öyle bebeğim."

diyip vıcık vıcık olmaya başlayan ikiliyle Jimin yüzünü buruşturdu.

"Teşekkür ederim Huna bende seni seviyorum."

dedi Jimin yaptığı imayı anlayamadığını bildiği Sehun'a. Sehun'un durumu biraz farklıydı. Onun için çocuksu (?) denilebilirdi. Bu yüzden Sehun duyduğu bu cümleyle çok sevindi.

"C-Chanyeol, o nasıl?"

"Bıraktığın gibi..."

diyen Jongin'le uzun bir süre sessizlik oldu.
Jimin soruyu sorduğuna pişman olmuştu.
Bu konu hakkında konuşmak kendini açıklamak istiyordu ama yine çıkmaza gireceklerini bildiğinden susmuştu.

"Herneyse ben gideyim. Dediğim gibi ben size yardımcı olmaya çalışacağım."

"Dedektifine. Ona yardımcı olmaya çalışacaksın."

diyen Jongin'e cevap vermeden dışarı çıktı Jimin.

Çünkü cevabı kendisi de çok iyi biliyordu.

Acaba Jimin'le Chanyeol arasında neler yaşandı ve sonuçları ne oldu?

Tahminlerinizi ve görüşlerinizi yazarsanız sevinirim (Onları okumayı gerçekten seviyorum^^)

Oy vermeyi de unutmayın lütfen.
Sizi kocaman öpüyorum <3

[M]urder // ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin