Episode 8

864 48 5
                                    

Chanyeol uyandığında yanına kıvrılmış bir köpek yavrusu görmeyi beklemiyordu.
Sinirle burun kemerini sıktı ve küçüğü dürttü.

"Hey, kalk hadi. Burada ne işin var huh?"

Baekhyun gözlerini ovuşturup güneşe alışmalarını beklerken devi dinlemeye çalışıyordu.
Dediklerini algıladığında korkuyla ona döndü.

"Üzgünüm, b-ben gece uyandım ve hala şimşek çakıyordu. Bu yüzden korkup buraya geldim. Çok özür dilerim."

Chanyeol oflayarak yataktan kalkıp banyoya gitti.
Uykusunun iyice açılması için olabildiğince soğuk ve uzun bir duş aldı.
Banyodan çıkınca burnuna dolan güzel yemek kokusuyla mest oldu âdeta.
Tıpkı annesinin yemekleri gibi kokuyordu.
Annesinin yemeklerini çok severdi Chanyeol.
Kokuyu takip edip mutfağa vardı.
Dilini dışarı çıkarmış bir şekilde yemek yapmakla uğraşan köpekciğe güldü istemsizce.

"Ne yapıyorsun?"

diyince kendisine korkuyla dönen ufaklıkla kahkaha atmaya başladı.
Baekhyun bu kez şaşkınlıkla bakıyordu büyüğe.

"Yüzün, un içinde."

demeye çalıştı.
Baekhyun biraz daha boş boş bakındıktan sonra elinin tersiyle yüzünü sildi.
Chanyeol yüzünden silinmeyen gülümsemesiyle bir havluyu hafifçe nemlendirip küçüğün tüm yüzünü sildi.

"Aptal."

dedi yumuşak saçları okşarken ve üstünü giyinmek için yukarı çıktı.
Baekhyun'sa bu sırada onun karın kaslarını, saçını okşayışını, gülüşünü kısacası hakkında ki her şeyi düşünmekle meşguldü.

[M]urder // ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin