Baekhyun uyanmasıyla dün yaşananları hatırlamış ve mutlulukla kısık bir çığlık atmıştı. Orada olmasını umarak arkasını döndüğünde Chanyeol'un yanında olmadığını görünce biraz üzülmüştü. "Acaba hepsi rüya mıydı?" diye düşündü.
Panikle yataktan fırlayacaktı ki kalçasında hissettiği ağrı yüzünden acıyla tısladı.
Bu sefer daha sakin bir şekilde ayağa kalkıp aynanın karşısına geçti.
Zaten çırılçıplak olduğundan bütün vücudunu ve üstündeki yer yer morlukları gorebiliyordu."Rüya değilmiş!"
diye bağırdıktan sonra çok geç olsa da eliyle ağzını kapattı.
Chanyeol evdeyse onu rahatsız etmek istemezdi.
Üstüne bir tişört geçirip odadan dışarı çıktı.
Chanyeol'un odasına baksam mı diye düşünürken kapının arasının açık olduğunu farketti.
Kafasını uzatıp içeriyi süzdü. Chanyeol'dan eser yoktu.
Dolap ve çekmeceler ise açık ve dağınık görünüyordu.
Hemen dolapların yanına gitti. Eşyaları yerli yerindeydi.
Apar topar hazırlanıp gitmiş gibi duruyordu.
Eşyaları toparladıktan sonra aşağı indi.
Mutfağa girdiğinde masada üzeri streç filmle kapatılmış kahvaltılıklarla karşılaşmıştı. Mutlulukla sandalyeye yerleşti. Ellerini dua eder gibi birleştirip mırıldandı."Teşekkürler, Chanyeol."
.
.
.
"Bana bunu nasıl söylemezsin Jong!"
"Çünkü delireceğini biliyordum. Lütfen biraz sakin olur musun? Bu durum bizi ilgilendirmiyor"
"Senin yüzünden ilgilendiriyor. Dosyaları al, sana ve biricik aşkına bulaşmayalım ha? Benim adıma karar veriyorsun birde. Asıl düşündüğüm şeyi söyleyeyim sana. Bana göre Bay aşk böceği Jeon'un bir cesetten farkı yok."
"Chanyeol, yapamazsın. O bizim arkadaşımız. Onun ne kadar üzüleceğini düşünmüyor musun?"
"Arkadaş mı? O tarafını çoktan seçti Jongin. Sende öyle."
"Orada dur bakalım. Sana asla ihanet etmem. Bunu biliyorsun."
"Bay Jeon yoluma çıktığında ve ben onu parçalara ayırmak zorunda kaldığımda. Bunu o zaman görürüz kardeşim."
"Chanyeol!"
Arkasından bağıran Jongin'i umursamadan dışarı fırladı Chanyeol.
Bay Jeon'un aslında Park Jimin'in aşkı olduğunu ve bu yüzden ona bulaşmaması gerektiğini duyunca küplere binmişti.
Chanyeol birini öldürmesi gerekiyorsa öldürürdü.
Onun birisinin annesi, babası veya sevgilisi olmasının hiçbir önemi yoktu.
Özellikle de eski en yakın arkadaşının sevgilisi olmasının....
.
.
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!
Üniversite sınavım olduğu için baya uzun bir ara vermek zorunda kalmıştım ama vermesem de olurmuş.
Çünkü deli gibi çalışsam da bir halt yapamadım.
Sınavdan sonra da toparlanmam uzun sürdü bu yüzden bayaa geç döndüm.
Neyse sonuç olarak geri döndüm ve bunun için çok mutluyum.
Tam gaz devam edip bu kitabı bitirdiğimden emin olacağım.
O yüzden takipte kalın ve bol bol yorumla vote atmayı unutmayın! Sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[M]urder // ChanBaek
FanfictionKüçük sevimli bir yavru köpek Soğukkanlı ve acımasız bir katilin kalbini ısıtabilecek miydi? Tüm hakları Chanbaek shiper'ı kalbimde saklı~ 14.08.2019