Episode 13 [M]

1K 33 7
                                    

Chanyeol akşam yemeğini hazırlamayı bitirdiğinde sinirle tırnaklarını kemirmeye başladı. Baekhyun sabahtan beri aşağıya inmemişti.
Ne yemek yemiş ne su içmişti. Karidora çıkıp bir süre daireler çizdikten sonra küçüğü kontrol etmeye karar verdi.
Baekhyun'un odasının önüne geldiğinde birkaç dakika kararsız kalsa da sonunda kapıyı birkaç kez tıklayıp cevap beklemeden içeriye girdi.

"Hey, bütün gün bir şey yiyip içmedin... En azından bana yemek hazırlayabilirdin."

"Üzgünüm, yarın ben hazırlayacağım."

dedi Baekhyun kısılmış sesiyle. Bununla birlikte Chanyeol'un içinde tuhaf(?) bir his oluştu.

"Sen... bana aşık olduğunu söylememiş miydin? Benimle ilgilenmen gerekmez miydi?"

"H-haklısın, çok özür dilerim."

"Sadece özür dilemekle olmaz. Hatanı telafi etmelisin."

dedi Chanyeol Baekhyun'un yanına gidip onu yorganın altından çıkarırken.
Karşısındaki görüntü gerçekten içler acısıydı.
Günlerdir ağladığını belli eden gözler ve kırmızı bir burun karşılamıştı onu.
Bir bakıma da sevimliydi tabii.

"N-nasıl telafi edebilirim?"

diyen Baekhyun'un çok geçmeden gözleri yuvalarından fırlarcasına açılmıştı.
Dudakları dudaklarına değen devi cılız kollarıyla olabildiğince kendinden uzaklaştırdı.

"N-ne yapıyorsun?"

"Beni sevdiğini söyledin değil mi? Benim için bu kadarını yapman gerekmez mi? Geçen gün zaten senin yüzünden tadım kaçtı ve arkadaşımı göndermek zorunda kaldım ama istemiyorsan... onu tekrar çağırabilirim."

diyerek doğrulan Chanyeol'un kolunu tuttu küçük hatta onu kendine doğru çekip dudağına yapıştı.
Büyük olan zaferle gülümseyerek ona karşılık vermeye başladı.

"Öpüşme konusunda berbatsın."

"A-ah ben üzgünüm. Bu benim i-ilk öpücüğüm."

diyen Baekhyun'la Chanyeol pek şaşırmadı.
Onu elinden tutarak kendine çekti ve diğer elini de incecik beline sardı.
Kafasını küçüğün göğsüne koyup bir süre düşündü.
Ne yapmalıydı?
Bir yanı bunun olmaması gerektiğini haykırıyor diğer yanı ise onu gerçekten arzuluyordu (?)

"Baekhyun?"

"E-evet?"

"Sen, devam etmek istiyor musun?"

dedi Chanyeol cevabın hayır olduğundan emin de olsa.

"Ben... i-istiyorum."

"Ne?"

diyip şaşkınlıkla kendisine bakan devle bu sefer daha cüretkar şekilde konuştu küçük.

[M]urder // ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin