6🌸

1.3K 75 6
                                    


Bütün vücudum sinir ve üzüntü ile dolmuştu. Birine aşık olmak acı verici derlerdi inanmazdım ama meğersem doğruymuş aşk acı verici bir şey. Hele de sevdiğin kişi seni sevmiyor senin hayatta ki varlığını bile bilmiyorsa. Jiminin ne yazık ki çok fazla takıldığı erkek kankası var ah ve tabi ki benim kafayı yemeyi gerektirecek kadar sayıları çok.

Seokjinin elimden telefonu almasıyla sinirle ona bakmıştım. Sahi kaç dakikadır jiminin gönderisine kilitlenmiştim.

"Cidden kendine ne kadar daha acı çektirmeye devam ediceksin çok merak ediyorum."

Derin bir nefes almıştım. Insanların bana öğüt vermesini 'sen şöyle yap, neden bunu yapıyorsun, senin için doğru olan bu' demesinden nefret ediyordum tamam benim iyiliğimi istiyorlar bunu bende biliyorum ama olmuyor işte ben o hataya düşmeden nasıl hayattan ders çıkartabilirim ya da nasıl tekrar aynı hataya düşmemek için elimden geleni yapabilirim. Sahi ben aptal bir insan olduğum için yaptığım hatayı 100 kez daha yapıyorum mesela jiminden kaç kez vazgeçsemde bir gülümsemesi beni tekrar kendine aşık etmesine yetiyor.

"Jungkook sana diyorum yine mi hayal dünyandasın bak yakışıklı birisinde anlamıyorum neden jimin onca sana düşen kız varken ya da kızları geçtim sana düşen onca erkek neden jimin."

"Çünkü onu seviyorum hyung. Onun gülümsemesini izlemeyi, heyecanlandığında kolyesi ile oynamasını, o şeftali kokusunu, gülümsediğinde kaybolan gözlerini onun, her zerresini seviyorum hyung. Bu bir takıntını mı bilmiyorum ama ondan vazgeçmek istemiyorum."

Koltuktan ayağa kalkarım. "Ben biraz hava alıcam." Diyip evden çıkmıştım.
Nereye gideceğimi bilmiyordum öyle çok fazla dostumda yoktu. Aslında çok fazla arkadaşım vardı ama ben dost arıyordum mesela şimdi kafam bozuk benimle icebilicek bir dost derdimi kendi derdi gibi görücek biri mesela 100 tane arkadaş yerine 1 tane dostum olmasını tercih ederim. Ah tabi hayatımın güneşi hoseok hyungu unutmamam lazım. Zaten onu unutsam ve şuan tek başıma içsem ondan 2 hafta trip yerdim. Telefonumu çıkartıp hoseok hyungu aradım.

"Hyung hazırlan içmemiz gereken konular var."








Eğer siz yorum yaparsanız benim de yeni bölüm yazma isteğim artıyor. Kısacık bir bilgi ❤

Jikook•InstagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin