Park jimin
**************************************
Sabah felâket bir baş ağrısı ile uyanırım. Ah cidden bu sikik baş ağrısı da ne. Elimi şakaklarıma koyup sıkarım. Başımın ağrısı ile boğukca inlerim. Üstümde ki ağır bedeni fark edince gözlerim kocaman açılır. Üstümde ki bedene bakınca istemsiz gerilirim. JUNGKOOK ILE YATTIK MI BIZ. örtüyü kaldırıp altıma bakarım. HASIKTIR YATTIK GALIBA.
Jungkook u dürtmeye başlarım.
"Jungkook uyan."
Off çok utanıyorum. Bu benim ilkimdi
"Jungkook." Onu tekrar dürterim.
Gözlerini yavaşça açıp bana bakar.
"Ah günaydın jimin daha iyi misin""Daha iyi misin derken ne oldu ki iyi olmamam için."
"Ah hatırlamıyorsun değil mi"
"Çok mu kötü."
"Eeeee şey en iyisi ben sana anlatayım."
Utangac bir şekilde ensesine kaşırken dün gece olanları tüm ayrıntısını kadar anlatırken onu ağzım açık ve yanaklarım kızarırken dinlemiştim.
OF ŞAKA GIBI BEN JUNGKOOK UN ÜSTÜNE MI KUSTUM.
"Yani ben senin üstüne kustugum için beni yıkadın şuan o yüzden sadece çamaşır ileyim ve saçlarım ıslak."
"Hmhm evet benden giyenebilirsin istersen sorun değil."
"Off seni de yormuş olmalıyım özür dilerim. Benimle uğraştığın için de teşekkür ederim gerçekten."
"Şey peki başka neler oldu yani ben sapıtıyorum baya hemde çok fazla aptallık yaptım mı."
"Yaaani aslında çok güzeldi benim için yani güzeldi derken şey eğlenceliydi sonuçta çok tatlıydın filan hahaha evet öyle."
Şirince kıkırdayıp jungkook a bakarım.
"O zaman içtiğimde sürekli yanına geleceğim tavşan."
Yanaklarında kızarmayı görmek istemsiz çok hoşuma gitmis ve karnımda kelebeklerin uçmasını sebep olmuştu.
"Jungkook boynunda ki morluklar"
BOYNUNA BEN MI IZ BIRAKTIM.
Bu neden deli gibi hoşuma gitti ki herkes jungkook un bir sevgilisi olduğunu düşünücek. İstemsiz yüzümde bir gülümseme oluşmaya başlar."Ah sey içince birilerini öpmeyi seviyorsun galiba o yüzden çok mu morarmış." Boynunu tutup okşarken masum tavsan gözleriyle bana bakar.
off şuan o kadar tatlı ki yanaklarını tutup deli gibi öpmek istiyorum.
"Hayır hayır çok morarmamış sadece birazcık"
Şirin şirin gülümserim. Ah açıkçası boynunu deli gibi emmişim. Bundan mutlu musun diye sorarsanız deli gibi mutluyum.
Jungkook ayağa kalkıp aynadan boynuna bakar.
"Ah artık boynum civciv ısırıkları ile dolu."
Boynunda böyle civciv ısırıkları var.
OKUDUĞUNUZ ICIN COK ÇOK ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKUR EDERIM. Beğenip yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Seviliyorsunuz ❤❤