12🌸

1K 48 15
                                    

Kim seokjin
*dikkat smut icerir*

**************************************

Ah cidden şuana kadar gördüğüm en tatlı ve en seksi kişi bu kızıl olabilir. Ah daha doğrusu taehyung. Ayağa kalkıp taehyungun yanına yürürüm.

Yanına otururum. "Diyorum ki bu gece biraz eğlensek mi."

Taehyung sanki bunu bekliyormuş gibi kucağıma oturmasıyla istemsiz şaşırıp ona bakmıştım.

"Ah ne zaman teklif ederdin diye bekliyordum aslında." Konuşurken sırıtıp kendini bana bastırır.

Kafamı geriye atıp boğukca inlerim. Ellerimi kalçalarına atıp sıkarak okşamaya başlarım. Kalçasından tutup kendime bastırıp sürtmeye devam ederim. Dudaklarımızı birleştirip
Onu derince öpmeye başlarım.

Alt dudağını emip ondan bir inleme kazanınca artık dayanamayıp taehyung ile birlikte ayağa kalkarım. Zar zor önümü görürken üst katta ki odalara yürümeye başlarım.

O sırada taehyung rahat durmayarak bana sürtünmeye devam eder. Ah cidden bununla bile baya erekte olduysam yatakta olacakları düşünemiyorum.

Odaya gelip taehyungu yatağa yatırırım. Geri kapıya dönüp kapıyı kapatıp kilitlerim.

Taehyungun üstüne çıkarım.
"Ah güzelim borcum olsun tamam mı."
T shirtunu yırtıp direk gögüsünü emip somurmaya başlarım. Dilimi göğsünün ucuna değdirip dişlerimi sürterim. Tüm vücudunu emip yalayarak kasıklarına doğru inmeye başlarım.

"Ahm seok-ah~"

Kasıklarına geldiğimde kafamı kaldırıp taehyunga bakarım şimdiden gözleri zevkten geriye kalmış hayran olduğum inlemesini bütün odaya sunuyordu.

Taehyungun pantolonunu iç çamaşırı ile birlikte aşağı indiririm.

Büyük bir inleme bırakıp bana bakar.

"Eşit olmalıyız seok"

Beni yatağa yatırıp üstüme çıkar. Direk kasıklarıma oturup bana sürtünmeye başlar. Ah tanrım galiba ilk defa bu kadar zevk alıyorum.

Sertce kalçalarını sıktığımda kendini bana daha da bastırır.

"Uslu dur seok-ah" sürtünmeye devam eder.

Ah cidden kafayı yemek üzereyim.
Yüksek sesle inleyip ellerimi taehyungun vücudunda gezdirmeye devam ederim.

Taehyung pantolonumu indirip erkekliğimi çekiştirmeye başlar.

"Siktir taehyung" yüksek sesle inlerim.

Taehyung hızlanmaya başlayınca onu tutup yatağa yatırırım üstüne çıkıp direk deliğini emip yalamaya başlarım.

Taehyungun gözleri geriye kayarken deli gibi inlemeye başlar.

"Ah bu ç-çok iyi"

Dilimi içinden çekip yavaşça erkekliğimi içine hizalarım. Erkekliğimi yavaşça sonuna kadar sokup alışmasını beklemeye başlarım. Onu rahatlatmak için vücudunu okşayıp boynuna nazikçe öpücükler bırakmaya başlarım.

"Ah evet evet tamam devam et iyiyim."

Içinde yavaş yavaş hareket etmeye başlarım.

Odayı taehyung ve benim inlemelerim sararken hayatımda en zevk aldığım sevişmenin bu olduğunu düşünmeden edemiyordum.

Ikimzde birlikte boşalırken kendimi taehyungun yanına atarım.

"Ah yeni bir t shirt almak yerine tekrar mı yapsak." Yüzünde ki hem masum hem haylaz sırıtışına bakarım.

Gülüp tekrar üstüne çıkarım.

"Memnuniyetle"










Sonunda yeni bölümü yazabildim. Bu dersler filan çok fazla yazamıyorum. Önceden hep yazmamın sebebi yorum ve beğeni gelince gaza gelmemdi. Yorum yapıp beğenirseniz beni çok mutlu edersiniz

Jikook•InstagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin