Evet jimini çok seviyorum ve ona çok aşığım. Onu reddettigim için kendime çok da sövüyorum. Ama ben onunla bir gecelik takılmak istemiyorum. Onunla ömür boyu birlikte olmak istiyorum. Galiba asla Jiminin yüzünde ki şaşkınlığı aklımdan çıkaramıcam.
Elini tutup indiririm.
"Üzgünüm jimin ama ben tek gecelik bir insan değilim yani sen çok güzelsin ve deli gibi de çekicisin evet."
"Ama ben sanmıştım ki sen tek gece insanısın yani dış görünüşün. Off özür dilerim arkadaşların öyle diyince bende-"
"Hayır hayır özür dileme lütfen ben açıkçası bir ilişkim olmasını istiyorum ama yani tek gece takılıp sonra birbirimizi görmemek değil. Ben kokusunu içime çekmeyi *parmaklarını boynunda gezdiririm* ona sıkıca sarılmaya, o dolgun dudaklarını öpmeyi isterim. *elimi dudaklarına çıkarıp yavaşça okşarım.* tamamen bedeninin benim olmasını ona benimsin demeyi istiyorum *elimi yavaşça dudaklarından çekerim.*"
"Ş-şey eminim gelecekte ki sevgilin çok şanslı biri olucaktır." Utangaç bir şekilde gülümser.
Tanrım bir rüyada olmalıyım jiminin dudaklarına dokundum resmen. Bu utangaç gülümsemesi o kadar tatlı ki.
"Şey içki almıştım." Masada ki içkiyi alıp jimine uzatırım.
Kucağımdan kalkmaya çalışınca bacaklarından tutup iyice kucağıma yerleştiririm. Evet bu cesaretin nerden geldiğini bende bilmiyorum.
"Yerin rahatsa burada kalabilirsin civciv."
Gülümseyip elimde ki içkiyi alıp içmeye başlar. Dudaklarını yalayıp o çekici gülümsemesiyle bana baktı. Cidden onu reddettigim için şuanda kendimden nefret ediyorum. Halbu ki şuan odada olup neyse tamam bunları düşünmek bana iyi gelmicek. Hem belki onu reddetmem aramızı daha iyi yapıcak.
**************************************
*JIMIN*
Bu kaçıncı biram artık saymayı bırakmıştım. Jungkook bu kadar çekici birimiydi.
"Tavşan *ellerimi gömleğinin yakalarına koyup onu kendime yaklaştırırım* sana bir sır vericem."
Geri çekilip gülmeye başlarım.
"Ben daha önce kimse ile sevişmedim arkadaşlarım benimle dalga geçtikleri için onlara yalan söyledim ve tabi ki bu herkesin ağzına dolandı."
Jungkookun kucağına iyice yerleşip sürtünürüm.
"Seninle tek gecelik ilişki istedim evet çünkü tanrı aşkına jungkook Çok cekicisin her yerin kas dolu resmen hayalimde ki erkek arkadaş."
"Bu yüzden." sarhoşca gülümserim.
"Benim ilkim olmak ister misin tavşan."
korona olmasına rağmen açık lise sınavlarıma giricem ah ah şu sınavlar.
Siz yorum attıkça aşırı mutlu oluyorum ve bir de oylarsanız da çok mutlu olurum haberiniz olsun diye şey ettim.
Yorum atan herkese çok teşekkür ederim ❤❤
Yorumları gördükçe daha çok yazmak istiyorum.