9🌸

1.1K 73 48
                                    

Jungkook un arkasından bakıp gülmeye başlarım.
"Arkadaşınız cidden çok tatlı."

"Ah evet öyledir kendisi ama birazda utangaç ve seni çekici bulduğu çok belli sanki ama şunu söyliyeyim sana açılması imkansız gibi bir şey."

"Gerçekten beni çekici mı buluyor."

"Senin hakkında daha neler düş-"
Hoseok'un seokjinin ağzını kapatması ile ne yazık ki gerisini duyamamıştım.

Anlık gelen cesaret ile jungkook un arkasından barmenin oraya gitmiştim. Biraz eğlensek sorun olmaz herhalde.

Jungkook un yanına gidip tam dibine oturdum ellerimi saçlarına daldırıp okşamaya başladım. Saçları gerçekten çok yumuşak.

"Içki alman birazcık uzun sürdü gibi tavşan hmm."

Tanrım cidden suratıma 5 yaşında ki masum çocuklar gibi bakıyor. Halbu ki sadece saçını okşuyorum. (Ah ah jimin şuan o kalp krizinden ölüyor).

"Öhöm şey e-evet barmen biraz şey oldu geç hazırladı o yüzden şey oldu."
Gergince gülümser.

"Fazla gergin gibisin seni rahatlatmamı ister misin."

Yanında ki koltuktan kalkıp kucağına çıkıp otururum.

"Ah cidden şuan ki yüz ifaden o kadar tatlı ki." Saçlarını okşayıp geriye tararım.

"Hadi biraz eğlenelim sadece bir gece merak etme."

Jungkook' un elimi tutmasıyla donup kalırım. Galiba hayatımda ilk kez bunu yaşıyorum.

"Üzgünüm ama ben bunu istemiyorum."







AY yorum geldikçe mutlu olup daha çok yazmak istiyorum. Bölümler aşırı kısa evet ama uzatıcam ve ilerde bir kaç smut olabilir hehe. Ilerde nasıl olmasını istersiniz bana fikir verebilirsiniz.
Lütfen beğenip yorum yapın okuyanlara ve beğenenlere çok çok teşekkür ederim sizi yerim.

Jikook•InstagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin