သူမျက်လုံးဖွင့်လိုက်တော့ သူ့ရဲ့ system နယ်မြေလေး အဖြူရောင်အခန်းထဲကို ရောက်နေပြီဆိုတာသိလိုက်ရတယ်..ဒါပေမဲ့၅လေးကို လိုက်ရှာကြည့်လိုက်တော့မတွေ့ဘူးဖြစ်နေတယ်..သူဘယ်ရောက်နေတာလည်း မသိဘူး....သူလည်းနားချင်လာတာနဲ့ ပြန်လှဲလိုက်ပြီး နောက်ကမ်ဘာက ဘယ်လိုဖြစ်မလဲဆိုတာကို စဥ်းစားနေလိုက်တယ်....
ရှေးခေတ်လား...ခေတ်သစ်လား...ခေတ်သစ်ဖို့များတယ်..ခုနကပဲ ရှေးခေတ်ရောက်တာဆိုတော့...နောက်ကမ်ဘာမှာ သူဘယ်နေရာရောက်လောက်မလဲ.. သူအတွေးလွန်နေတဲ့ အချိန်မှာပဲ ၅လေးရောက်လာခဲ့တယ်....
' host...'
' ရောက်လာပြီလား..မင်းဘယ်သွားနေတာလည်း...ငါမင်းကိုစောင့်နေတာ..မြန်မြန် ငါ့ကိုအမှတ်တွေပြ သင်ရမဲ့ဟာတွေပေး.. နောက်ကမ်ဘာကို မြန်မြန်သွားမှ သူစောင့်နေရလိမ့်မယ်...'
' host....တောင်းပန်ပါတယ်...'
' အယ်..၅လေး ဘာတွေတောင်းပန်နေတာလည်း..ငါပြောတာက သင်ရမဲ့ဟာလေးပေးခိုင်းတာလေ...'
' host..သွားစရာမလိုတော့ဘူး..ပြီသွားပြီ...'
' ဘာ....၅လေးမင်းမနောက်နဲ့လေဟာ..ဒါကနောက်စရာမဟုတ်ဘူး...မင်းနောက်တဲ့ဟာသက ရယ်လည်းမရယ်ရဘူးနော်..ဟီးဟီး....'
' host ကျွန်တော်မနောက်ဘူး...တကယ်ပြောတာ host အိမ်ပြန်ရတော့မယ်....'
' ဒါ..ဒါ မဖြစ်နိုင်တာ.. ငါဖတ်တဲ့ထဲမှာတော့ ၁၃ ခါ၁၄ခါတောင် သွားရတာလေ.. ငါကျမှ ၅ခါ မဟုတ်ဘူး.၆ခါပဲ သွားရသေးတယ်...'
' ဟုတ်ပါတယ် host တကယ်အမှန်ဆိုရင် ၁၀ခါလောက်သွားရမှာပါ...ဒါပေမဲ့ host အရင်က ကူညီခဲ့တဲ့သူတွေရဲ့ တောင်းဆိုမူ့ကြောင့်ပါ..'
' ဘယ်...ဘယ်သူတောင်းဆိုတာ.....'
' host အရင်က ဝင်ခဲ့တဲ့ကိုယ်ရဲ့ ပိုင်ရှင်တွေပါ သူတို့ကကျွန်တော်တို့ရဲ့ ဘောစ်ကိုတောင် ခြိမ်းခြောက်ခဲ့တယ်..host ကိုမူရင်းကမ်ဘာကို ပြန်ပို့ပေးဖို့လည်း ပြောခဲ့တယ် အဲ့ဒါကြောင့်...'
' ၅လေး ငါမပြန်ချင်သေးဘူး..ဒီလိုလုပ့်ပါလား ငါစေတနာဝန်ထမ်းလုပ့်မယ်လေ..မင်းတို့သွားခိုင်းတဲ့ ကမ်ဘာကိုငါသွားမယ်..ဆုမရရင်တောင် ကိစ္စမရှိဘူး..ကုန်ကုန်ပြောမယ်..point မပေးရင်တောင် ရတယ်သိလား၅လေး...အဲ့ဒါကြောင့်...ကျေးဇူးပြုပြီး..မင်းရဲ့ ဘော့စ်ကိုပြောပေးပါနော်..၅လေး..ကူညီပေးပါ..ငါ..ငါသာ..ပြန်ရင်..သူနဲ့မတွေ့ရတော့ဘူး....'
YOU ARE READING
Arc-6( ရှောင်ပိုင်)
Romanceကိုယ့်ရဲ့ အကောင့်ထဲမှာ ကျန်တဲ့ Arcတွေရှိပါတယ်နော်..😛😛 နာမည်အရင်းက ကျော်ဇေထက် လူမှားခံရပြီး ဓားထိုးခံရတဲ့အတွက် system ထဲရောက်သွားတာပါ...system ကြောင့်ဂေးသွားတာပါ...သူကိုယ်တိုင်ကလည်း ဂေးချင်နေတော့ အတော်ပဲ ဖြစ်သွားတာပေါ့..😂😂