Taehyung elinde ki bardağı kadına uzattı. Kadın bardağı alıp Taehyungu süzdü. Iyi biri gibi gözüküyordu ama Bir türlü mantığa sığmayan şeyler vardı.
"bu kadar kısa sürede neden oğlumun evine taşındın?"
Taehyung şaşırmıştı. Gözlerini açıp anlamaz gözlerle baktı.
"ne?"
"diyorum ki tanışalı bu kadar kısa süre olmasına rağmen neden buraya taşından?"
Taehyung oturup yoonginin annesinin yüzüne baktı bir süre.
"çünkü birbirimizi seviyorduk ve böyle bir karar aldık"
Bayan min bir süre Taehyunga baktı. Ondan hoşlanmamıştı. Açıkçası daha farklı hayal etmişti.
"dürüst olmak gerekirse.... İlişkinizi doğru bulmuyorum"
"neden? Bir kusur mu işledim"
"hayır... Aslına bakarsan aklımda oğlum için bir başkası var."
"ne?"
"doğru duydun. Seni istemiyorum. Oğlum için başka birini uygun buluyorum"
Taehyung sinirlenmişti. Ayağa kalktı.
"fakat oğlunuzun yanında artık ben varım. Hayat sürprizler ile dolu değil mi?"
"öyle yapacak bir şey yok sanırım...."
"evet"
"bana kahve getirir misin?"
"tabi"
______
Taehyungun eline krem sürdükten sonra aşağı inip annesinin eline sürmeye başladı.
"az önce bir haber aldım yoongi."
"ne haberiymiş?"
"karşı dairene, daegu da komşumuz olan Eunbi taşınacakmış. (hiç bir idol veya aktör değil ismi öylesine koydum)"
"Hıı"
"hatırlıyor musun küçükken hep peşinde dolaşırdı. Ne hamarat iyi bir kız oldu şimdi"
Merdivenlerin başından gizlice dinleyen Taehyung şimdi anlamıştı. Demek annesinin istediği gelin adayı Eunbiydi.
Ondan kalkıp ta buralara gelmişti. Oğlunu başgöz edebilmek için. Ama yemezlerdi. Taehyung doğmamış çocuğunu babasız bırakama-yine saçmaladığını düşündü. İkisinin de farklı bir hayatı olacaktı.
Yavaşça aşağı indi. Yoongi hemen o tarafa döndü. Annesini bırakıp onun yanına gitti.
Annesi ise bir kaç saniye memnuniyetsiz bakışlar attı. Nasıl da boyamıştı oğlunun gözünü?
"iyi misin hayatım?"
"iyiyim yoongi"
Taehyung yoongiyle bakışmasıno kesip bayan mine döndü
"bayan min? İyi misiniz?"
"saol yavrucum iyiyim"
İki yüzlü diye düşündü Taehyung. Oğluna yaranıyordu. Taehyung ayağa kalktı.
"bir bez getireyim"
Dökülen kahveyi temizlemek üzere bez getirmeye gitti Taehyung.
"bir kahve istedim yaktı beni. Pek becerikli değil sanırım"
"anneee"
Kadın yoonginin uyarıcı sesiyle masum bakışlar attı.
"bişi mi dedim oğlum ben şimdi? Elinde yandı. İyidir umarım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Experiment - Taegi
أدب الهواةÜnlü genetik bilimci Min yoongiye erkeklerinde doğum yapabilmesini sağlaması için anlaşma yaparlar. Yoongi merkezlerinin olduğu yerin altındaki odalara koydukları deneklerden birini seçip deneye başlar. #taegi - 3