Final 1/2

2K 136 45
                                    

Taehyung aynanın karşısında stresle nefesini verip durmadan mızmızlanıyordu.

Namjoonun arkadaşı jimin ise ona yardımcı olmaya çalışıyordu.

"tamam işte çok güzel oldun tae. Sakin olur musun artık?"

Tatilden döner dönmez yoonginin annesinin isteği üzerine bir hafta içinde düğün hazırlığı yapıp, tamamlamışlardı.

Bu bir haftada bir çok arkadaşta edinmişlerdi. Jimin, Seokjin, Jungkook ve Hoseok.

Jimin ve Seokjin, Taehyunga yardım ediyor. Hoseok ve namjoon da yoongiye yardım ediyordu.

Taehyung fazla stresliydi ve hiçbir şeyi beğenmiyordu.

"Jimin olmadı gibi. Seokjin hyung?"

"oldu yavrum oldu. Sakin ol. Gel makyajını tazeleyelim. Birazdan yoongi gelir."

Taehyung kafa sallayınca Seokjin onu kolundan otutturdu. Yüzüne bakıp bir kaç şey yapmaya başladı.

Yoongi ise oturmuş sakin gözüküyordu. Aslında heyecanlıydı ama dışa vurmuyordu. Hoseoka koşup duruyordu.

" ayy yoongi çok güzel oldu her şeyy"

"hmm öyle"

"Hoseok Bi çöm artık kardeşim"

Namjoon başı dönünce Hoseoka artık oturmasını söylemişti. Hoseok göz devirip yanlarına oturmuşlardı.

"e oturmak yerine Taehyungun odasına gidelim. Birazcık erken başlatalım düğünü"

"olmaz her şeyi zamanlı yapalım ki planda sorun çıkmasın"

15 dakika kadar oturduktan sonra son kez yoonginin üzerini kontrol ettiler ve Taehyungun odasına gittiler.

Yoongi nefesini verip kapıyı çaldı. Taehyung heyecanla jimin ve seokjinin koluna vurdu.

"gel"

Taehyungun sesi ile yoongi içeri girdi. Karşısında ki siyah kıvırcık saçlı, takım elbiseli oğlana baktı.

Gülümseyip, belinden kendine çekip boynuna ufak bir öpücük bıraktı.

"çok güzel olmuşsun bebeğim."

"sende öyle.."

Hoseok önünde ellerini birleştirmiş dudaklarını büzmüş soft bir şekilde olanları izliyordu.

"Hadi biz çıkalım. Sizde bizim biraz ardımızdan çıkın"

Yoongi ve Taehyung kafalarıyla onayladılar.

Biraz sonra görevlinin çıkmalarını söylemesi ise çıkıp düğün salonunda yürümeye başladılar.

Uzun yolu arkadaki sakin melodiyle yürüdükten sonra ortaya gelip dans etmeye başladılar. (Türk düğünü yapcam sakın yorumlarda bana yabancılar böyle yapmaz demeyin)

Müzikle ilgilenen Jungkook ilk şarkıyı söyleyecekti.

Hafif müzikle beraber dans ediyorlardı. Taehyung etrafa kısaca bakıp yoongiye döndü.

"buralara geleceğimizi... Tahmin bile edemezdim"

"bende öyle..."

Taehyung biraz dans ettikten sonra yorulunca yoongi onu otutturmuştu.

Biraz dans ederek biraz oturarak keyifli bir düğün geçirmişlerdi.

Düğün sonunda herkesi uğurladıklarında Taehyung mızmızlanmaya başlamıştı.

"Yoongiii yoruldum lütfen gidelim misafirlerle annen ilgilenir"

"tamam hayatım herkes gitti zaten."

"Of tamam"

Aradan bir kaç dakika geçmişti ki...

"Yoongieee ehüehe evliyiz biz dimi ehüeheheee"

Şimdi de ağlıyordu...

"evet Taehyung evliyiz artık. Bak yüzüklerimize"

"evet... Kocanım artık senin. Sende benim..."

Beş dakika daha sonra...

"hahaha yoongi şuna bak"

Yoongi Taehyungdan daha yorgundu.... Çöküp ağlamadan önce eve gitmek istiyordu.

"Hadi gidelim Taehyung. Nolur gidelim"

"tamam. Gidelim"

Yoongi kolaylıkla ikna olduğu için fikir veya duygu değiştirmeden hızlıca onu arabaya bindirdi.

Eve vardıklarında 'gerdek' yapamayacakları için yoongi bunu daha sonra yapmayı aklında bir köşeye not aldı.

Taehyungun kafasını okşayıp uyuttuktan sonra kendisi de sızdı. Böylece hayatlarında ki önemli bir kısmı atlatmış oldular. Şimdi tek bir kısım kalmıştı. Doğum...

_____

Çook geç ve kısa bir bölümdü ama artık final kaldı yavrularım. Bu hafta sonu son bölümü de atmış olurum.

Çok duygusal bitiyo 🥺

Umarım fici sevmişsinizdir. Öbür bölüme uzunca yazarım artık.

İlgi ve alakanız için teşekkürler. Beklettiğim için özür dilerim.

Experiment - Taegi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin