Biz Seni Çok Özledik

2.1K 134 61
                                    

Taehyungun kafasında hala yoonginin dün dediği şeyler dönüp duruyordu.

Evlenmeleri gerekti... Fakat bunun için hazırlar mıydı?

Daha yeni birbirlerine açılmışlardı ve biraz daha bu süreci yaşasalar olmaz mıydı? Hemen evlenmek şart mıydı?

Taehyung odada bunları düşünürken yoongi içeri girdi. Taehyung o gelir gelmez durdu.

"yoongi konuşalım mı?"

Yoongi yanına oturdu.

"tabi konuşalım."

Yoongi gayet keyifli gözüküyordu. Taehyung nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Üzülür kızar mıydı? Ve ya hak verirdi Taehyunga?

"şey yoongi... Sen dedin ya dün evleneceğiz diye"

"evet öyle dedim"

Taehyung yutkunup bakışlarını kaçırdı.

"ben istemiyorum."

Yoongi gözlerini Taehyungun gözlerine dikti ama Taehyung bakmıyordu

"İstemiyorum derken?"

"yani şuanlık. Daha çok erken. Biz daha yeni birbirimize duygularımızı söyledik. Sadece duygularımızı söyledik ayrıca. Her şey çok hızlı gelişti. Aramızda olanlar yani-"

"haklısın aslında biliyor musun? Bencede öyle. Çok hızlı oldu her şey. Evlenmeyi ertelemeyiz."

"nasıl?"

Taehyung yoonginin cevabına şaşırmıştı ama sesindeki o trip atarcasına sinirlenmiş tınının farkındaydı.

Yoongi Taehyungun asıl demek istediğini anlamıştı. Hatta onun yerine o söylerdi. Gözlerini Taehyungun gözlerine kenetledi.

"ertelemeliyiz çünkü biz hiçbir şey değiliz değil mi? Haklısın"

Yoongi Taehyungun yanından kalkıp odadan çıktı.

Taehyung onu üzmek istememişti. Tam olarak öyle de demek istememişti aslında. Hala kendini kandırmaya çalışıyordu. Gayette öyle demişti işte.

Yoongi kırılmıştı. Aralarında ki ilişkiye isim koymak gibi bir şeye gerek olmadığını düşünüyordu açıkçası. Bebekleri vardı. Birbirlerini sevdiklerini söylemişlerdi. Daha ne olabilirdi ki?

Bir kaç saat sonra yoongi Taehyungun yanına gidip önündeki masaya bir kağıt bıraktı.

"bu ne yoon?"

"bilet... Aslında düğünden sonra gidecektik fakat annem hamile olduğunu duyduktan sonra bizi bir kaç güne evlendirir. Bir süre tatile çıkabiliriz. Hem kafamızı dinlemiş oluruz."

"tamam..."

Taehyung bir şey diyemiyordu. Onu kırdığı her halinden belliydi. Yapmamalıydı.

Taehyung masanın üzerindeki kağıdı alıp incelemeye başladı. Güzel bir sahil kenarında, çok güzel tahta bir tatil eviydi.

O gün akşama kadar yoongiyi görmemişti. Akşam yemeğinde birazcık konuşmuşlardı sadece.

Gece olduğunda Taehyung oda da yoongiyi beklemiş o sırada uyuyakalmıştı.

Sabah uyandığında ise tüm evi gezmişti. Yoongi diğer misafir odasında uyumuştu.

Bir an abarttığını düşündü. Sanki Hamile olan oydu. Fakat diğer yöndende ona hiçbir şey değiliz. Evlenmeyelim demişti.

Bu tatil belki bir fırsat olabilirdi. Yoongi ile barışıp, tatil sırasında olabildiğince zaman geçirip daha sonra düğün yapabilirlerdi.

Taehyung yoonginin yanına oturup saçlarını okşamaya başladı. Uyurken çok güzel gözüküyordu. Uyurken demesi yanlış olurdu çünkü yoongi uyuma numarası yapıyordu. Taehyung farkında değildi.

Experiment - Taegi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin