Chain of Gold jest pierwszą z serii książek The Last Hours autorstwa Cassandry Clare. Seria książek jest sequelem serii Diabelskie Maszyny.
Opis wydawcy (przetłumaczony):
Cordelia Carstairs jest Nocnym Łowca, wojownikiem od dzieciństwa szkolonym do walki z demonami. Kiedy jej ojciec zostaje oskarżony o straszna zbrodnie, ona i jej brat wyruszają do Londynu w nadziei, że uda im się zapobiec zrujnowaniu rodziny. Matka Cordelii chce wydać ją za mąż, ale Cordelia jest zdeterminowana by być bohaterką zamiast panną młodą. Wkrótce Cordelia spotyka przyjaciół z dzieciństwa, Jamesa i Lucie Herondale, i zostaje wciągnięta w ich świat błyszczących sal balowych, sekretnych zleceń i nadprzyrodzonych salonów, gdzie wampiry i czarownicy mieszają się z syrenami i magami. Przez cały czas musi ukrywać swoją sekretną miłość do Jamesa, który przysięgał poślubić kogoś innego.Ale nowe życie Cordelii zostaje zniszczone, gdy szokująca seria ataków demonów pustoszy Londyn. Te potwory nie przypominają tych, z którymi walczyli wcześniej Nocni Łowcy - te demony chodzą w świetle dnia, atakują nieostrożnych trucizną i wydają się niemożliwe do zabicia. Londyn zostaje natychmiast poddany kwarantannie. Uwięziona w mieście Cordelia i jej przyjaciele odkrywają, że ich własny związek z mrocznym dziedzictwem obdarzył ich niesamowitymi mocami - i wkrótce poznają prawdziwą okrutną cenę bycia bohaterem.
CZYTASZ
Chain of Gold - po polsku
FantasyKsiążka Cassandry Clare pt: Chain of Gold, przetłumaczona prywatnie. Nieoficjalna.