I

432 27 1
                                    


Derek Hale przekroczył próg nowego liceum. Od razu poczuł na sobie setki spojrzeń co zawsze podnosiło jego ego. Udając, że tego nie zauważa skierował się w głąb korytarza. Poszedł dowiedzieć się wszystkich potrzebnych rzeczy do funkcjonowania w tej szkole. Podszedł do swojej szafki i zaczął wypakowywać do niej książki gdy nagle poczuł na swoim ramieniu lekkie pukanie. Odwróciwszy się zobaczył grupkę dziewczyn.

- Heej, jesteś nowy prawda?- powiedziała jedna z nich i się zrumieniła. Derek w duchu poczuł, ze już nie polubił tych dziewczyn.

-Taa- burknął od niechcenia mając nadzieje, że to zniechęci napalone dziewczyny lecz na jego nieszczęście tak się nie stało.

- To super bardzo chętnie cię oprowadzimy- wszystkie bardzo podniecone złapały chłopaka i zaczęły prowadzić w nieznanym mu kierunku.

Derek od pierwszego spojrzenia na te dziewczyny wyczuł, że są na niego tak napalone, że zaraz zaczną się o niego bić. Jego wybawieniem okazał się być dzwonek zwiastujący pierwsza lekcje. Chłopak odetchnął z ulgą.

-Uch no czemu akurat teraz musiał zadzwonić ten cholerny dzwonek- powiedziała zirytowana blondynka.

- No trudno oprowadzimy cię na kolejnej przerwie- dodała brunetka po czym machając odeszła razem ze swoja paczką śmiejąc się i obgadując chłopaka.

Derek przewrócił oczami i spojrzał na swoja rozpiskę zajęć a następnie udał się do sali, w której miała odbyć się lekcja łączona z pierwszą klasą. Gdy wszedł do klasy znów poczuł na sobie tłum spojrzeń przez co uśmiechnął się pod nosem. Nauczycielka przedstawiła go klasie i od razu dało się słyszeć westchnienia dziewczyn i chłopców. Wszystkie oczy nadal były zawieszone na nim oprócz jednych piwnych oczu bruneta siedzącego w ostatniej ławce.

Derek w tym momencie postawił sobie za cel, że jeszcze sprawi żeby te brązowe tęczówki wpatrywały się tylko w niego.       

       

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Inaccessible - SterekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz