III

328 22 8
                                    


Derek nasłuchiwał rozmowy dwóch pierwszoklasistów.

- Słyszałeś o tym nowym uczniu. Derek chyba ma na imię- powiedział Stiles.

- No coś mi się obiło o uszy a co? - powiedział drugi brunet.

- Bo właśnie przed chwila na biologii usiadł przede mną w ławce i do mnie zagadał a miał cała klasę wpatrujących się w niego z uwielbieniem lasek- powiedział zdziwiony.

Derek uśmiechnął się gdy to usłyszał i czuł podekscytowanie chłopaka na kilometr.

- Uuu komuś chyba wpadłeś w oko!!- powiedział nieco głośniej drugi brunet.

- Opanuj się Scott, i może nie tak głośno.- powiedział nieco zdenerwowany Stiles.

Scott uśmiechnął się i poruszył porozumiewawczo brwiami. Klepną przyjaciela po ramieniu a potem poczochrał mu włosy. Derek chciał już udać się w dalsza wędrówkę po korytarzu. Gdy nagle do jego uszu dobiegł przyjemny głos Stilesa i poruszana przez niego sprawa, która nieco go zaciekawiła

- Zmieniając temat, podsłuchałem rozmowę ojca a jak wiesz mój ojciec jako szeryf zajmuje się na przykład morderstwami.- powiedział podekscytowany Stiles.

- No i co w związku z tym?- powiedział zaciekawiony Scott.

- Podobno znaleźli ciało w rezerwacie.- odpowiedział.

- Martwe ciało?- zapytał Scott

- Nie no żywe ciało. - powiedział sarkastycznie Stiles

- Oczywiście, że martwe ciało debilu.- powiedział nieco ciszej Stiles.

- A co ciekawsze znaleziono tylko połowę zwłok- szepnął Stiles.

-Jak to połowę!?-  Scott prawie wrzasnął .

-Ciiiiiii!- Stiles zasłonił usta palcem.

- No dobra dobra, ale po co mi to mówisz?!?- powiedział już lekko zirytowany Scott.

- Pójdziemy go poszukać Scott. Musimy to zrobić przed policją.- odpowiedział brunet prawie podskakując z ekscytacji.

Derek usłyszawszy nieco się zmartwił. Podczas podsłuchiwania rozmowy chłopaków przypomniał sobie, że dziś jego rodzina wraz z inna wataha będzie przeszukiwać rezerwat w celu znalezienia terenu do osadzenia się. Wiedział jak niebezpieczny bywa jego starszy brat Peter i jak bardzo czasami nie panuje nad swoją agresja po przemianie. Wiedział, że będzie miał dzisiaj tych dwóch, a szczególnie Stilesa na oku. Coś w tym chłopaku sprawiało, że Derek chciał się nim opiekować i dbać o jego bezpieczeństwo.  

  

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Inaccessible - SterekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz