To víš že jo Kubíčku.

1.1K 36 2
                                    

Péťa už šel, takže jsem tu zase sama. Říkal že prý jde za klukama do studia ještě něco nahrát a pak že jedou natáčet klip takže mi dá vědět a vyzvednou mě. Koukla jdem na hodiny a už bylo půl druhý a já měla docela hlad, jelikož jsem vlastně nesnidala a úplně se mi vařit nechtělo. Což znamená že někam zajdu, ale sana úplně jít nechci takže mě napadlo napsat Tokáčovi. Sice je s klukama ve studiu, ale na mě si snad čas udělá takže jsem mu šla napsat.

|Chat|


čus tome, nechceš zajít na oběd?

Toky
čus, hale teď jsem s klukama ve studiu,
ale myslím si že mě tady úplně nepotřebujou.


Oukej, tak vpůl třetí před Cafeterii.

Toky
Dobře

No tak to by jsme měli, mám dost času takže si jdu dát ještě špeka a pak půjdu. Když už jsem se obouvala rak mi přišla zpráva od Toma ,,nakonec s sebou beru i ty tři dementy" takže můj plán s poklidným obědem je fuč. No nic jdu.

Už když jsem se blížila je Cafeterii tak jsem uviděla 4 debili, no vlastně jen 3 (Tom je ještě  v poho), jak si kouří před dveřmi a zase se tam o něčem dohadují jak malý děti. Jakmile mě uviděli hned na me začali přes  celou ulici řvát.

,,No nazdar"

,,Ale copak slečinka by nejradši jen randíčko s Tomáškem." Rýpnul si do mě Dominik.

,,No furt lepší než s tebou." Kluci se zasmáli a Dominik dělal uraženýho. Šla jsem hned kluky obejmout, ale Dominika hsem schválně vynechala a tím jsem ho asi naštvala ještě víc. Ale co ať si zvyká, že každá z něj není hned vlhká a neskáče mu kolem krku.

Šli jsme dovnitř a posedali si tam kolem jednoho stolu. Dominik se po chvíli zvedl a šel do kuchyně, prý pozdravit nějakýho kamaráda. No a samozřejmě Petr hned začal u stolu dělat píčoviny, no myslim si že z nás měli ostatní vážně radost. Po obědě jsme se všichni narvali do auta, samozřejmě, že si ke mně musel sednout Dominik, proč ne žejo když  je tady ze všech nejmenší. No co si budem asi to bude skvělá cesta,  když sedim mezi Dominikem a Jakubem. Jeli jsme ještě ke mě domů abych si vzala pár věcí a pak jeli směr Praha natáčet ten klip. Nakonec jsme se totiž domluvili že tam přespíme aby jsme měli více času na klip a hlavně taky aby jsme to mohli pořádně oslavit.

Přesně jak jsem říkala cesta byla fakt super, Dominik mě neustále otravoval s flaškou Havany, Jakub dělal píčoviny, Petr nám předváděl jeho pěvecké schopnosti  pod vlivem alkoholu no a chudák Toky to musel poslouchat a poslušně řídit.

Naštěstí jsme zastavili na benzínce. Samozřejmě že kluci šli hned koupit chlast, takže ja zůstala v autě jen s Jakubem.

,,Achjo co ja tady budu s váma dělat" postěžovala jsem si smutně.

,,No ještě řekni že se mnou nejsi ráda." začal dělat že brečí.

,,Ale to víš že jo Kubíčku." zašišlala jsem na něj a pohladila ho po hlavě. Kubo pořád dělal smutnýho a položil si hlavu na mojí hruď. Vlastně byl strašně roztomilej najednou zvedl hlavu a zadíval se mi do očí. Najednou jsem ho vnímala úplně jinak než předtím, vlastně je strašně krásnej a ty tetování jsou sakra sexy.
Nevim co mě to popadlo, no prostě jsem ho políbila. Jo já vim sem asi blbá, ale v tu chvíli jsem to tak chtěla a když já něco chci rak to vždycky dostanu.


Po delší době nová kapitola, doufám že se líbí.🔥

Vaše A.🥀







☆|BAD GIRL|☆  {Yzo, Nik Tendo, STEIN27}Kde žijí příběhy. Začni objevovat