proloog

1.1K 28 3
                                    

een leraar kwam het plein van een middelbare school op fietsen. Hij zette zijn fiets in het fietsen hok wat uitsluitend voor personeel was. hij haalde een rode schoudertas van zijn bagagedrager. hij hing de tas over zijn schouder en liep de school in. het was nog rustig. het was ook nog maar 7 uur en geen enkele leerling zou zo vroeg al op school zijn. hij liep naar de lerarenkamer. hij deed zijn tas in zijn kluisje en pakte een wiskundeboek. hij haalde zijn rooster en ging op weg naar het lokaal waar hij les zou hebben. onderweg door de hal passeerde hij een andere wiskundeleraar. hij maakte even een praatje en vervolgde toen zijn weg. hij stak zijn sleutel in het slot en stapte het lokaal in. hij legde zijn boek op het bureau dat voor in de klas stond. hij veegde de aantekeningen van gister van het bord. hij haalde uit de kast die naast de deur stond een grote bordgeodriehoek. hij legde hem als een heilig cadeau op het bureau. hij ging zitten en bladerde door het boek. hij oefende zijn les nog even en ging toen rustig zitten wachten. hij keek op de klok. het was half 8. Opeens ging de deur van het lokaal open. de wiskundeleraar keek op. in de deuropening stond een zwarte gedaante. ''wat ben jij vroeg de les is nog niet eens begonnen'' zei hij. de schim zei niks. het bleef even heel stil. Opeens kwam de schim naar binnen lopen. de schim liep recht op de leraar af. ''hey wat....wat ga je doen?!'' vroeg hij. de schim pakte hem van achteren vast. ''nee niet doen... help!!!!''

Moordvrouw: spelletjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu