Selam .dMULTİMEDİA: ALEYNA
Arabanın durduğunu hissettiğimde başımı kaldırdım. lanet olsun uyumuştum.töbe töbee.
-sonunda uyandın uyuyan güzel
Dedi o müthiş gülümsemesiyle.-Ne zamandır uyuyorum ki.
-buraya geleli yaklaşık 1 saat oldu.
neee 1 saat mi üstelik aynı ortamda off kesin bana bişey yaptı bu psikomanyak. sağıma soluma baktım. herşey herşeyiyle yerindeydi. Neyysse
-tamam ben antremandayım.
-bekliyorum.
-beklemene gerek yok istersen gidebilirsin. dedim ama gitmesini istemiyerek.
-beklicem. dedi göz kırparak.
-Tamam. dedim tam çıkıcakken elimi tuttu. çk o pss elni ttlm .ss
Yüzüne doğru baktım.
-seni beklicem kaç saat sonra çıkarsın?
-dediğim gibi beklemek zorunda değilsin. ama illa bekliceksen 3 saat sonra.
-tamam
-tamam dedim direk arabadan çıktım.
Soyunma odasına geldim. Büyük spor çantamı oturakların üzerine bıraktım. kıyafetlerimi çıkartıp antreman kıyafetlerimi giydim. korumalıklarımı taktım. artık hazırdım. inşallah orda değildir.
(ACABA KİİM??)
İlk başta ısınmak için koşuya başladık. etrafta gözükmüyodu.
Son 1 saat kala antrenör karşıma rakibimi çıkardı. sürtük Gizem
-(Çario) hazır ol
-(konyi) selam ver
-(seaca) başla
Ben siyah kemer 7.danım yani antrenör olmak için sınavlara girsem olurum.
Gizem yeşil kemer. yani benden danları saymazsak 4 daha düşük.
-sizden iyi bir maç bekliyorum kızlar.
Dedi hoca-hocaaam tabiki de ben yenicem. dedi ağzını yaya yaya.
-iyi olan kazansın!. Dedim selamlaştık ve başladık.
Kafasına ardı ardına vuruyorum. sürtüğün hali kalmadı ama pesde etmiyo en son kafasına uçarak döner tekme attım. yere yapıştı. 25-5. Scor sonucu o 5 te artık hoca daha yavaş diye diye direterek aldı.
Yere yapışınca bi alkışlama sesi yükseldi. ahh o lanet olsun. nasıl hala karşıma çıkıyo piç kurusu.
Nevzatt!!
İlk aşkım. ve gizemde onunla birlikte beni aldatan orospu.
Burda tanışmıştık. lanet olsun sadece taekwondoyu sevdiğim için katlanıyorum. uzun aradan sonra ilk defa gördüm.
-Tebriklerr. dedi yavşak. utanmadan karşıma çıkıyo âdî piç.
Hocaya selam verdim. gizemin kulağına eğilerek
-bak bakalım kim kazanıyormuş orospu.
Dedim sinirle hocanın yanına ilerledim
-hocam benim işlerim var erken çıkabilirmiyim?
-tabi ki güzelim. Yanlız gizemi iyi benzettin afferim.
-iyi günler hocam. dedim kestirerk. sonra özür dilerim artık. sinirlerim bozuldu artık.
soyunma odasına ilerledim. Kolumu birisi çekti yüzüne baktığımda o piç olduğunu gördüm.
-ne var??
-bi dk dinle beni lütfen.
-senin neyini dinlicem he sölesene beni aldattığını mı yoksa hiç bişey olmamış gibi davranmanı mı ?? Söle. Bir kere bile öpüşmemiş bir kızı bir orospuya değiştiğini mi anlatıcaksın? Anlat anlat. ama senin yalanlarını dinleyecek bir Aleyna yok artık.
Artık. Ben. Senin. Hayatında. YOKUM! Dedim.bağırarak sölemiştim yanağımda ki yaşı sildim. Yüzüne sert bir tokat atarak soyunma odasına girdim.
Üzerimi değiştirdim kapı önüne çıktım merti aradım.
-neredesin?
-çıktın mı? Dedi
-evet erken bitirdim. alıcak mısın beni?
-tabiki bekle geliyorum.
-tamam.
Elifi ve rabia yı aradım gidiceğimiz kafenin adresini mesaj attım. o sırada ne arada değiştirdiğini bilmediğim. range rover önümde durdu.
-Atla. dedi mutlu mutlu.
Hemen koltuğa oturdum.
-selam nasılsın?
-yorgun ve.. ve, sinirli.
-neden sinirlisin güzellik.
Bidaha de söz bütün sinirim geçer dfbbjj.
-Kafede anlatırım.
-hangi kafe?
Adresi verdim. Telefonumu çıkartım nevzatla olan fotolarımıza baktım. uzun uzun.
Ayrıldıktan sonra onu hiç dinlemedim. daha doğrusu dinlemek istemedim.-güzel çıkmışsın. dedi
Hemen telefonun tuşunu kilitledim.
- ama yanındaki çok çirkin.
- kendine bi bak istersen popi çocuk
-ahh bakıyorum tabi. dikiz aynasından saçlarını düzeltti.
off çok taşsın bebeğiimm. evet bunu sürtük iç sesim sölemedi.
-bay ukala. dedim dudaklarına yaklaşarak ama gözlerine bakıyodum.
Bir an dudaklarıma baksada kafamı hemen geri çektim. kaza falan yapıcaz yoksa niye çekiyim gözlerinden.
SELAM BU BÖLÜM GEÇİŞ BÖLÜMÜ. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.
SİZLERİ SEVİYORUM.
-A.Ç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK☤ ☠
ChickLitAleyna 17 yaşında lise 3'e gidiyor. Mert 18 yaşında lise 3'e gidiyor. "Sadece sevmek istemiştim. Kokusunda hayat bulmayı. Çok mu şey istedim?" "Ona bakmaya kıyamama mı yoksa bakıpta doyamamak mı AŞK"