İyi okumalarr :**
MULTİ: ALEYNAA
-Acil bi işim çıktı. kusura bakma gitmek zorundayım. Ben seni arayacağım .ama bu konu burda bitmedi gelince konusmaya devam edicez.
•MERT•
Oradan ayrılmam lazım Aleynayada bişey anlatmadan oradan ayrılarak arabama koştum. Lanet olsun..lanet olsun..lanet olsun hatta bin kere lanet olsun!
Annemi hastaneye kaldırmışlar. Trafik kazası geçirmiş. O şöförün ben taa ebesini sikiyim. o kadar para alıyolar. Direksiyona bi yumruk geçirdim. Annem benim nefes kaynağım. sim siyah bi yolda ki tek ışık kaynağım. bi çiçeğin nasıl suya ihtiyacı varsa bende anneme o derece muhtacım.
Aleynayı aradım. sesini duymam beni sakinleştiriyodu. telefon reherimden 'kumralım'a tıkladım. çok güzel birisi.
Ben! Her gece bi kızı yatağa atan,
şimdi bir kıza bağlı kalıcaktım. o kızda kesinlikle Aleyna olmalı.ben açmasını beklerken birden telefonu endişeli bi şekilde açtı bende tam gaz hastaneye gidiyodum.-A..alo ne oldu? Nerdesin? Neden gittin?? Anlat hemen sana mı bişey oldu? Anlatsana yaa.. dilini mi yuttun??
Saniyede 10.000 kelime kullanılabilecek güçte bu kız ya.
Hem Bu kız beni mi merak etti. Ovvyy hoşuma gitti yani. Neyse bu konuyu sonra konuşuz.-Annem trafik kazası geçirmiş hastaneye gidiyorum. kusura bakma senide öyle orada bıraktım.
-saçmalama ben önemli değilim. hemen hastaneyi söyle bende geliyoruum hatta mesaj at. dedi yüzüme kapattı. mecburen hastanenin adresini mesaj attım.
Sonunda hastaneye geldim. arabadan hızlı bir şekilde indim ve hastaneye doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.resepsiyondan annemin adınını söyleyerek oda numarasını istedim.
Odanın önüne geldiğimde kaza yapan şöförün durumu daha kötüymüş annemin kollarında ve yüzünün birkaç yerinde çizik varmış Allahtan ki. hemşirelerin odadan çıkmasını beklerken Aleyna geldi.
-ne oldu durumu iyimi?
Kaynanasınıda düşünürmüş benim güzel sevdiceğim.
- durumu iyi. bu arada geldiğin için sağol benim sana bahsetmek istediğim bi konu var burdamı anlatıyım yoksa..?
-hayır hayır. burada anlatma sonra anlat. zaten benimde sana söylemem gereken bişey var. dedi derken gözlerinin içi parıldıyodu.
Ulan Aleyna gibi kız aldatılırmı o Nevzat mıdır nedir o çocuğun beynine sokıyım emi. ama bi yandan da iyi. Aleynayı seviyorum ama onun duygularını bilmiyorum.
Tam konuşucakken hemşire odadan çıktı.
-Hasta nasıl hemşire hanım?
Benim yerime sordu. ona baktığımda utanarak geri çekildi.hoşuma gidiyo devam et bebeğiim xjcnxm.
-siz kimsiniz?
Bu soru karşısında şok oldu ben hemen araya girerek
-gelini.
•• •• •• •• •• •• •• •• •• •• •• •• •• •• •• •• ••
SELAAM KEYİFLERİNİZ NASIL?
MERTİN CEVABINI ALEYNAYI ÇOK ŞAŞIRTTI.
SİZLERİ SEVEN YAZARINIZ
-A.Ç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK☤ ☠
Chick-LitAleyna 17 yaşında lise 3'e gidiyor. Mert 18 yaşında lise 3'e gidiyor. "Sadece sevmek istemiştim. Kokusunda hayat bulmayı. Çok mu şey istedim?" "Ona bakmaya kıyamama mı yoksa bakıpta doyamamak mı AŞK"