13. BÖLÜM ☤☠

41 3 0
                                    

GELDİKK FİNALEE....

•ALEYNA•

Mertle tam 5 yıldır sevgiliydik o zamandan sonra hayat çok hızlı geçti evlendik ve ben şuan hamileyim.

2 yıl önce sevgili kocacığım mertle evlendik. Çok güzel bir kır düğünüydü. Tüm arkadaşlarım tanıdıklarım herkes oradaydı. Nevzatta..

Aaa bakın mert bana evlilik teklifi ederken ne demişti biliyomusunuz?? dedi ki " sana bir ömür başımın etini yemenin fırsatını veriyorum. Benimle evlenirmisin?" Demişti ve ben direk boynuna sarılarak Evett demiştim.

Kızımızz...

Bir kızımız olucak inşallah. Mert hayatımda gördüğüm en iyi baba olucak. Kalbim onun sahibi. Nefes kaynağım. Onsuz ben bir hiçim. Şuan bebeğim 9 aylık. Az bir süre kaldı.

Evlendiğimizden beri şehire uzak bir ev almıştı mert. Şuan ise elimde nescafe kupası camdan dışarıyı izliyodum. Evimiz çok büyüktü. Ve ben hamile olduğum için temizlik işleri için hizmetçiler vardı. Arkamdan dolanan ellerin sahibine baktım. Nefesim gelmişti. Mertt...

-"Ne oldu aşkım iyimisin?" Dedi ürkek bir sesle bana ve bebeğime zarar gelecek diye korktuğunu defalarca söledi. Çok anlayışlı.

-"iyiyim canım ya oturuyodum öyle. Hoşgeldin bu arada" dedim bana yaklaşarak dudağıma buse kondurdu. L koltuğun uç kısmına oturdu. Elini karnıma koydu. Yavaşça sevdi okşadı. Birden karnıma sancı girdi. O kadar şiddetli bir ağrıydı ki anlatılamaz bişey. 2 yıl önce sevgili kocacığım mertle evlendik. Çok güzel bir kır düğünüydü. Tüm arkadaşlarım tanıdıklarım herkes oradaydı. Nevzatta..

Aaa bakın mert bana evlilik teklifi ederken ne demişti

-"mert kızımıza bişey olucak diye çok korkuyorum yardım ett ahhh" dememe kalmadan beni kucağına aldı. arabaya binip hastaneye doğru yol aldı benim bilincim gitmek üzereydi.

•MERT•

Lanet olsun lanet olsun off. Allahım ona bir zarar gelmesin. 2 saattir ameliyattalar. Kimse bişey demiyo. Doktor çıktı

-"hastanın yakınları kimler?" Herkes buradaydı.

-"Be..benim" aralarından geçerek

Doktor gülümsüyordu ama Allahım onu benden ayırma.

-"hastamız iyi ve ufak kızınızda bomba gibi birazdan normal odaya alınacak. Geçmiş olsun" dedi ve gitti dünyalar benim oldu koşup anneme sarıldım

-"baba oluyorum anne, baba oluyorum" herkese sarıldım.

10 dk. sonra odaya girebilirsiniz dediklerine ben kapıyı neredeyse kırarak açtım şuan ben ve Aleyna var. Bebeğimiz birazdan odaya getiricekler. Yanına yaklaştım. Dudağına buse koyup geri çekilecekken boynumdan tutup kendine daha çok bastırdı. Kokusunu içime çektim. Fısıltıyla

-"bebeğimin annesi" dedim boynunu öperken oda

-"bebeğimin babası.." dedi kapı çaldı bebeğimizi getirdiler. Aleyna yatakta doğruldu. Bebeği kucağına alıp kokusunu içine çekti. Bana gülümserken elimi bebeğin anlına koyup sevdirdi.

-"Afra" dedi fısıltıyla.

Bebeğimizin adı Afra

-"Hoşgeldin küçük dünyamıza Afra" dedim yatağın kenarına kıvrılıp bebeğimi kucağıma aldım.

Yavaş yavaş genişliyorduk. İyiki varsınız mutlu ailem sizleri çok seviyorum...

••••••••••

EVEETT ARKADAŞLAR FİNALİ yaptık

-A.Ç

DEĞİŞİK☤ ☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin