9. BÖLÜM ☤☠

58 5 0
                                    

Selam canlarıım :**

MULTİ: ALEYNANIN BULUŞMADA GİYİNDİĞİ KIYAFET

Odadan telefonumun sesini duyunca bi an irkildim odama girip telefonu elime aldığımda mertin aradığını görmemle ağzımın O hafini alması bi oldu telefonu kulağıma götürdüm.

-E..efendim?

-Aleyna bişey mi oldu? Sesin çok garip geliyo

-yo..yook bişey sen beni neden aradın?

-Öğleden sonra arkadaşlarla buluşucazda sende gelirmisin?

-tabi gelirim, bende zaten seninle bir konuda konuşucaktım.

-ne oldu bi sorun mu var?

-buluştuğumuzda anlatırım

-tamam o zaman ben seni 12 de evinin önünden alırım

-tamam görüşürüz.der demez

hemen dolabıma koştum.Ne giğeceğimi düşününürken kemen altıma bi kot şort üzerine yarım tişört giydim. Makyaj masasına ilerledim. makyajda rımel ve eyeliner sürüp çilekli dudak nemlendiricimi sürdüm. altın rengindeki bilekliği taktım.kol çantamın içine telefonumu cüzdanımı anahtarlığımı falan alıp beyaz rengindeki converselerimi giydim.

Emrenin odasına girdim uyuyodu. Masasının üzerinden kağıt kalem aldım. üzerine 'arkadaşlarımlayım merak etme' yazdım. odasından çıktım.

Annem ve babaam... onları özledim en son iş toplantısı nedeniyle ülke dışına çıkmışlardı. zengindik. ve bundan şikayetçi değildim.

Bunları düşünürken merdivenlerden indim. telefonuma mesaj geldiğini farkedip telefonuma baktım. mert'ten msj gelmiş.

"Kapını önündeyim."

Koşarak dışarı çıktım ve arabaya doğru yürümeye başladım. Arabaya bindiğimde Mert

-günaydın

-günaydın, nereye gidiyoruz?

-sahilde layla cafeye gidiyoruz. Ordan sonra sahile ineriz. zaten sende benimle konuşmak istiyordun orda konuşuruz.

-olur tamam

Mert arabayı sürmeye başladı giderken bahsediceğim konu hakkında düşünüyodum ve hızlı bir şekilde cafeye geldik. beraber arabadan indik ve cafenin kapısından içeri girdik. İçeride Elif, Rabia, Tuna ve Emre masada oturmuş bizi bekliyorlardı.

-selaam tatlışkolaar diyerek kızlara sarıldım tuna ve furkanada sarılıp masaya oturdum mertte yanıma oturdu.

Yaklaşık 2 saattir cafedeyiz ve ben artık çok sıkılmaya başladım. merte yaklaşıp

-artık kalkalım mı?

-olur kalkalım. Dedi

Kızlara döndüm hepsine sarılarak cafeden çıktık. Ve sahile doğru yürümeye başladık. Mert

-eee

-eee

-benimle konuşacaktın Aleyna ?

-şeyyy.. nasıl başlayacağımı
bilemiyorum. hatta anlatsam mı diye düşünyorum.

-benden utanmana gerek yok . ne konuşmak istiyorsan konuşabilirsin. sonuçta biz yakın arkadaşız değil mi?

-doğru ya başka ne olabiliriz?

-anlamadım?

-diyorum ki havalar ne kadar da güzel dimi.

-aynen de sen benimle ne konuşacaktın?

-unuttum ya boşver zaten önemli değildi.

-nasıl önemli değildi. telefonda önemli dedin. anlat işte.

-tamam ya anlatıyorum. derken mert'in telefonu çalmaya başladı.
Mert'e telefonuna bak anlamanında kafamla telefonunu işaret ettim. Mert dayanamayıp telefonuna baktı.

-efendim

-...

-tamam geliyorum.

-mert ne oluyo?

••• •• ••• •• •••

LÜTFEN BURAYI OKUYUN!

SELAM CANIMLAR :)

HİKAYENİN GİDİŞAATI NASIL?

UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

Fikirleri veren biricik kuzenime (ş.k) teşekkür ederim. Seni çook seviyorum iyiki varsın :**

LÜTFEN AMA LÜTFEN VOTELEYİN. O KADAR EMEK HARCIYORUZ

BU ARADA YAZARINIZIN ADI ALEYNA Ç. BİLGİNİZEE :) vbbhvvdz

SİZLERİ KOCAMAAN SEVEN YAZARINIZ

-A.Ç.

DEĞİŞİK☤ ☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin