2.BÖLÜM ☤☠

79 5 0
                                    

MULTİ:MERT

Keyifli okumalar...

Sınıfıma Elifle beraber giderken siyah gözlü ve siyah saçlı biri önümü kesti...

-vayy yeni kız bu heraldee dimi mert. dedi adını yeni öğrendiğim furkan.

-gördüm furkan. dedi düz hiç bir duygu bulundurmayan sesiyle

Hiçbirşey demeden sınıfa girdim ve en arka sıraya geçtim. elif önümde oturuyodu. çantamı önüme koydum ve hocayı beklemeye başladım.
Hoca geldi ilk günden ders işlenmez heralde. İlk 15 dk. elifle beraber sohbet ettik. Tüm kızlar bana nefretle, kinle bakıyolardı.

-bana neden nefretle bakıyolar. dediğim sırada kapı tıklatılmadan açıldı. ve o üç kişi bana doğru geldi.

furkan elifin yanına oturdu. tuna öndeki sıraya adının merve olduğunu öğrendiğim kızın yanına oturdu. Merte baktığımda bana doğru sinirli bir şekilde gelmeye başladı.

Yanıma geldi ve oturdu bişey demedim.

-Meraba. dedi yüzünü gülümsetmeye çalışırken.

-M..merhaba. Ahh. lanet olsun kekelemiştiim.

-Ben mert. Dedi pür dikkat beni izlerken.

-Bende Aleyna. dedim utangaç halime bin küfür ederek.

Hoca bize doğru dönüp

-şşştt. sessiz olun! Rahat bıraktıysak bağırarak konuşun demedim. Dedi.

Derste bir bitmek bilmedi.neyse zil çaldı. Herkes evlere gidiyodu. Elife telefon numaralarımızı aldık vedalaşırken siyah son model bir araba yanımızda durdu. içinde ki kişiye bakarken sabah tanıştığım mert çıktı.

-selam.dedi

-selam. dedim utana sıkıla. bu çocuğu görünce utanıyorum. ve eminim ki yanaklarım kıp kırmızı olmuştur.

-hadi gel seni eve bırakıyım.dedi yanıma doğru gelirken.

-Aaa.. şeyy.. kendim gitsem iyi olucak. dedim.

-Gel seni bırakıyım. dedi

Kurtarıcım Elif bana doğrudan 'git istersen' dedi.

-Imm..tamam.. şeyy olabilir.dedim Elife sarıldım ve arabaya binerken kapımı açtı.

-ıı.. şey.. teşekkür ederim. dedim kendimi daha çok batırmamak için.

Ahh bakalım ne olacak sonraa..

AZ OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. MULTİ YE BAKMALISINIZZ YAKIŞIKLI ÇOCUK MERTT :Dd NEYSE ÇOK KONUŞTUM. BİR SONRA Kİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALINN 👏

-A.Ç.

DEĞİŞİK☤ ☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin