Multi: ALEYNA
Ben Aleyna 17 yaşım. Hayatımda sadece bir kere aşık oldum. Ama yanlış kişiydi.
Sabah anneciğimin ciyak ciyak bağırmasıyla 8.00 de kalktım ve yeni olan - kolej- okulum için hazırlanmaya başladım. Şort eteğimi giyip okulun t-shirt ünü giydim üzerine toz pembe hırkamı giyindim. altına siyah vanslarımı giyip saçlarımı taradım. açık kestane rengindeki saçlarımı dalgalandırdım. rımel ve toz pembe dudak kremini dudağıma yaydım. ve dünden hazır olan çantamı koluma takıp odadan çıktım. Annişkom babişkom ve abişkom masada oturup beni bekliyorlardı.
-Günaydın. dedim ı harfini uzatarak.bu arada sandalyemi çekip masada oturmak üzereydim.
-Günaydın başımın tatlı belası. dedi abiciğim(emre)
Birkaç lokma bişey attıktan sonra hepsini öpüp evden dışarı çıktım. Taksiye binmeyi tercih edip okulun adresini verdim.
Okulun önündeyim ve birsürü kendini beğenmiş kişiler vardı.Herkes gruplaşmış etrafta dolaşıyolardı.
Hızla içeriye doğru ilerledim. Müdürün odasına girip sınıfımı öğrendim.
Dersin başlamasına 20 dk. vardı. Kantine doğru ilerledim. Bir sıcak çikolata alıp boş bulduğum bir masaya oturdum. Etrafa bakarken telefonumla sosyal paylaşım sitelerinde dolaşıyordum. Önümde bi haraketlilik oluştu. ve birden önümdeki sandalya çekildi. Sarı saçlı güzel fizikli bir kız bana doğru gülümsedi.
-Meraba ben Elif. dedi elini bana doğru uzattı
-Meraba bende Aleyna
-Tanıştığıma memnun oldum Aleyna
-Bende memnun oldum.
-Heralde burda yenisin. dedi
-Evet bugün ilk günüm.
-Eğer arkadaş olabilirsek sana herşeyi herkesi anlatabilirim. dedi
-herkesi derken? Dedim merakla
-Bak mesela şu grup varya? Dedi hızlı hızlı anlatarak. o tarafa doğru baktım ve üç kişi vardı.
-mesela o gruba kimse yaklaşamaz. aralarında ki siyah saçlı olan mert. yanındaki kahverengi saçlı olan tuna. o koyu sarı saçlı olan ise furkan.Onlar çok tehlikeliler.
Çok sevecen birisiydi ve kanım ısındı ona karşı.
-peki neden tehlikeliler? Dedim merakla.
-sen dediğimi yap ve onlara sakın bulaşma.
-peki tamam.
Telefondan Saate baktım. Ve 10 dakikanın kaldığını gösteriyodu. çantamı ve eşyalarımı alarak kalktım masadan.
-kusura bakma ben sınıfıma gitmek zorundayım.
-hangi sınıftasın?
-11/D sen
-Aa bende :)
-Hadi o zaman gidelim...
Sınıfıma Elifle beraber giderken siyah gözlü ve siyah saçlı biri önümü kesti...
~~~~~~~KARAKTERLER~~~~~~~~
Aleyna-kız karakter(17)
Mert-erkek karakter(18)
Emre-aleynanın abisi(19)
Aynur-aleynanın annesi
Şefik-aleynanın babası
Rabia-aleynanın best friendi(17)
Elif-aleynanın okuldaki en iyi arkadaşı
Merve-aleynanın okuldan arkadaşı
Nevzat-aleynanın eski sevgilisi(18)
Tuna-mertin yakın arkadaşı
Furkan-mertin yakın arkadaşı
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aleyna:Zehra Şebnem Gürsu
Mert:Mustafa Ege güzel
Emre:Üsame Sofu
Aynur->anne
Şefik->baba
Rabia:Alexandra burimova
Elif:Acacia Brinley chark
Merve:Kaya Scodeladrio
Nevzat:thomas brodie sangster
Tuna: francisco lachowski
Furkan: vini ueheraEVEETT İLK BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. İNŞALLAH GÜZEL BİR BÖLÜM OLMUŞTUR. YORUMLAMANIZI VE VOTELEMENİZİ İSTİYORUM. SİZLERİ SEVEN YAZARINIZ
-A.Ç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK☤ ☠
Chick-LitAleyna 17 yaşında lise 3'e gidiyor. Mert 18 yaşında lise 3'e gidiyor. "Sadece sevmek istemiştim. Kokusunda hayat bulmayı. Çok mu şey istedim?" "Ona bakmaya kıyamama mı yoksa bakıpta doyamamak mı AŞK"