Slunečné ráno vytáhlo manžele na terasu. Zatímco jejich přidělený pokojský servíroval na stůl nejrůznější lahůdky, včetně croissantů a barevných makronek, Sutan se nemohl na svého rozespalého manžela vynadívat. Po ránu byl ještě rozkošnější. Chopil se konvice a nalil mu voňavou kávu, přidal trochu mléka a lžičku cukru, jak to měl jeho muž rád. Tadeáš se napil a mile se na Sutana usmál.
„Copak je tohle?" ukázal na pastelově barevné kulaté sušenky.
„Myslíš makronky?" Usmál se Sutan a pro jednu se natáhl. Vzal růžovou, s náplní ve stejné barvě a nabídl ji Tedovým ústům. Mladík se opatrně zakousl, a jakmile se laskomina dostala k jeho chuťovým buňkám, jeho obličej zrudl neskrývaným potěšením.
„To je dobrý," vyhrkl.
„Viď." Přikývl Sutan důležitě. Také si jednu makronku vzal a snědl ji.
„To jsou originál z Ladurée?" zajímal se Sutan, ještě než poslíček odešel.
„Ano, monseiur." Přikývl mladík. Pak nechal panstvo samotné.
„Jak může být něco tak dobrého? A to nejsem vyloženě na sladké." Pochvaloval si Tadeáš.
„Možná budeš jenom na makronky," ušklíbl se Sutan a natáhl se pro sladký polibek, který mu Ted přeochotně dal. Nalil kávu i sobě a vzal si plátek z nakrájené francouzské bagety. Natřel ho sýrovou pomazánkou.
„Co budeme dělat dnes?" zeptal se Tadeáš. Sutan se hladově zakousl do své snídaně a zamyslel se.
„Mohli bychom na Eiffelovku, nebo se toulat po nábřeží. Mohu nám zařídit soukromou výletní loď, pokud bys chtěl," navrhl manželovi. I Tadeáš se zamyslel a pousmál se.
„Ta loď zní dobře. Kdy si dojdeme na to tetování?"
„Mohli bychom hned po, zavolám do salonu, aby nás čekali... odpoledne kolem čtvrté?" střelil.
„Dobře," přikývl Ted. „To je ještě spoustu času, abychom něco vymysleli," pokrčil rameny.
Sutan si manžela změřil přivřenýma očima a napil se kávy.
„Podívej, Tedy, v závěru je úplně jedno, co si necháme vytetovat. Čím víc do toho budeme šťourat, tím víc nám to tetování bude připomínat, jak jsme se kvůli němu pohádali. Proč prostě nevybereme něco neutrálního? Třeba náš monogram, nebo nějakým způsobem spojená znamení..." uvažoval Sutan. Ted se usmál a ukázal na svůj krk.
„Mě napadlo, že bych si mohl nechat vytetovat tohle!" Rudá skvrnka se na bledé kůži skvěle vyjímala, ostatně jako vždy, když ji Sutan udělal.
„Až budeš mít tetování, nebudu si tě muset značkovat," ušklíbl se Sutan.
„Budeš si mě značkovat pořád, tak se nedělej," provokoval mladší muž staršího. Sutanův obličej zvážněl, až se Ted lekl. Pak si ho manžel prudce přitáhl k sobě a přisál se mu ke krku z druhé strany. Udělal mu rovnou dva cucfleky, zatímco se Ted se smíchem bránil. Když skončil, mladší muž si vlezl na jeho klín a oplatil mu to.
„Ták a teď máme dokonalé tetování, které se k nám hodí," pochvaloval si svou práci. Na snědé manželově kůži sice flíček nebyl tolik vidět jako na té jeho, ale účel to splnilo a hlavně se mu líbilo, jak Sutan reptal.
„Co kdybychom to nechali na nich? Ať nám dámy něco vyberou," napadlo Tadeáše. Sutan se krátce zamyslel. Nebyl to zas tak špatný nápad. Pokud by byli později nespokojení, mohou to aspoň svést na někoho jiného.
ČTEŠ
Nenasytné líbánky /Sutan x Ted/ ✔️
FanficSutan a Ted mají za sebou námluvy i svatbu, vyrazit na líbánky je tedy jasný další krok. Zdá se, že Paříž by mohla být pro jejich zamilovanou svatební cestu tím pravým místem, horší už to ale bude s jejich horkými hlavami, které občas dokážou leccos...